Llàgrimes de tiramisú

>> divendres, 3 de febrer del 2012

Quin dia més intens! (ahir). Ha començat amb la por a una agulla i ha acabat amb un cocktail de sensacions que m'ha emborratxat, que m'ha fet sentir vivaaaaa!. Que n'he fet de coses avui! Que n'he sentit de coses avui! Com n'he disfrutat de totes elles! De l'agulla a la Boqueria. L'agulla, de seda ( Gràcies, Laura Cortés, has estat divina de la muerte, m'ho has fet de primera). La Boqueria, un fred de collons, però fantàstica. Amb aquella borratxera de colors i de gent. I després , contacte amb la història, amb una realitat desconeguda per molta gent i que, enquistada, fa patir a molts. I per acabar el dia, ens hem saltat el règim i les regles. Si senyor! Així com podem ser disciplinats, també poder ser els més gamberros. Que demà la podem dinyar, senyors i no és qüestió de perdre's res. Fins i tot les llàgrimes poden tenir un gust dolç. Gràcies, gràcies, gràcies. I sí, malgrat la suavitat de la Laura Cortés ( gràcies un cop més), em fan por les agulles, em fan por les agulles, em fan por les agulles...

5 comentarios:

el paseante 3 de febrer del 2012, a les 1:54  

Avui has tingut un dia ben càlid, malgrat el fred. Espero més posts tan alegres com aquest.

llum 3 de febrer del 2012, a les 9:12  

Gràcies Paseante. I amb tu per aquí, encara estic millor.

LEBLANSKY 3 de febrer del 2012, a les 11:26  

I tu et preguntes què és poesia? Poesia són els títols dels teus posts.

fra miquel 3 de febrer del 2012, a les 16:20  

Que continuï aquest estat de felicitat per molt temps, Llum!
Una abraçada

PS: i que els resultats de la punxada siguin positius... ;o)

llum 3 de febrer del 2012, a les 18:14  

Gràcies Fra Miquel, en vida vostra. I Leb, venint de tu, aquest comentari teu em posa vermella com un perdigot!
Gràcies! ( si més no els títols, no?)

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP