Audrey

>> dissabte, 4 de febrer del 2012

Hola a tots. Alguns de vosaltres potser ja ho sabeu, d'altres no. Treballo de fa uns anys al Karakia. És un programa que m'ha donat la oportunitat de conéixer mig món, sense haver sortit gairebé de casa. He tingut la sort de trobar-me amb persones fantàstiques de tot arreu amb qui he après moltes coses, no només de cuina.  Hem començat nova temporada diumenge passat  amb un capítol dedicat a en Sandri, un italià del Friül, una regió desconeguda per a la majoria, propera a Eslovènia.  Us recomano que veieu el capítol de demà. Veureu l'Audrey, una reunionesa guapa per dins i per fora, que ens va fer un menjar fantàstic.  Feu click aquí,  per saber més coses.

Recordeu, Karakia, nous capítols. Diumenges 21:50 h. canal 33
 

7 comentarios:

fra miquel 4 de febrer del 2012, a les 22:35  

A veure si hi sóc, a casa...i si ho recordo! Ja que no acostumo a mirar la tele...
petons

Garbí24 5 de febrer del 2012, a les 18:08  

gràcies per recordar-ho, la passada temporada era un dels programes que solia veure a la relevisió

PS 6 de febrer del 2012, a les 11:24  

Doncs em sorprèn el que expliques, no ho sabia. Karakia és dels programes que m´agrada més de veure, des de fa molts anys. Felicitats!

Com que ara em coincideix amb Sota Terra ( que també m´agrada) me´l miraré "en diferit".

gràcies!

llum 6 de febrer del 2012, a les 21:32  

Aquest programa està fet amb molt d'amor! M'agrada que us agradi!

el paseante 8 de febrer del 2012, a les 23:43  

Jo tampoc sabia que hi treballes. Karakia (com altres programes del 33) és de lo milloret que es pot veure en tots els canals catalans i estatals. Me'l miraré a TV3 a la carta. Tens una feina bonica.

llum 9 de febrer del 2012, a les 10:22  

Si Paseante, em sento privilegiada per poder-la fer.

Clidice 14 de febrer del 2012, a les 17:10  

Caram, no ho sabia, quina fortuna! Vaja, a mi m'ho semblaria, perquè és un dels meus preferits :)

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP