petit, acaronant l'ànima

>> dimarts, 13 de setembre del 2011

Avui us vull parlar de petit.
Podria dir que petit  és un projecte, que és un nom només, que és un grup musical, que és un títol. De fet ho podria dir i no estaria mancada de raó, perquè és tot això que us he dit. Però no només això. Darrera de  petit, hi ha un personatge gran. Està bé, perdoneu-me aquesta frase fàcil. Però és cert. Darrera de petit , hi ha un gran tipus. Un músic sensible. Un home que fa música que m’agrada. Molt. No l’home. La música. Bé, potser també l’home, però encara no el conec. Autoprodueix la seva música i proposa nous camins i nous escenaris per escoltar-la. Un terrat de Gràcia, per exemple. Això és el que farà el proper mes d’octubre. En un lloc encara secret, petit actuarà per un grup de privilegiats entre els quals m’hi compto. Gràcies, Joan.
Us passo els links perquè pugueu escoltar-lo. El seu darrer treball es diu The Black Bird Daisy, un EP del qual m’agraden sobre tot el tema que li dona nom, però també Velvet. Més informació, aquí.
A mi hi ha noms del món de la música d’aquest país que a força de sortir fins i tot a la sopa, em deixen d’interessar. Sembla que tot d’una només hi hagi espai per Manels, Peres i Paus. Ja m’enteneu. Amb tots els meus respectes cap a la música que fan.
En petit - espero que us agradi- és una altra cosa. Per sort per a ell, per sort per tots.
Properament actuarà al canal 33. Ja us diré quan i on.
Podeu comprar les seves cançons on-line. Ja tardeu.

7 comentarios:

Sergi 13 de setembre del 2011, a les 14:41  

Ara mateix no puc escoltar res, que a la feina no em deixen, però m'has fet venir ganes de sentir-lo, tan bé que en parles! A veure si hi penso i el busco a casa. Gràcies per la recomanació.

òscar 13 de setembre del 2011, a les 18:10  

Tornat de les llargues vacances, és temps per investigar. Malgrat que a un servidor els Manel li agraden. :)

llum 13 de setembre del 2011, a les 19:11  

Xexu,espero que a casa facis un click al seu darrer disc.
Oscar, res a dir a tothom que li agradi Manel:). Només dic que quan en aquest país algú entra bé, ho envaeix tot i a mi se m'acaben fent pesats. I en aquest país hi ha moltes coses interessants que no tenen circuit.

llum 13 de setembre del 2011, a les 21:48  

Sí a la teua (tornada) també Leb. ptnts a tu i a la Carme.

llum 14 de setembre del 2011, a les 0:15  

POtser tens raó Clidi. Un petó.

el paseante 23 de setembre del 2011, a les 0:53  

Només he escoltat una cançó i m'ha agradat (tot i que el so era una mica justet). L'he apuntat a la llista de música per posar en el meu blog (amb l'Erikah Badu, l'Agnes Obel... que també et robaré citant la font).

llum 23 de setembre del 2011, a les 10:17  

Tu ets de Gràcia, oi? Vols venir a un concert de Petit que farà en un terrat? Si vols, fes-me un correu i ho arreglem. Penso que valdrà la pena. Concert. Terrat. Música. Unes croquetes, un vinillo. Què, t'animes?

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP