La connexió catalana de Lady Gaga

>> dimecres, 4 de maig del 2011



M'acabo d'assabentar que al darrer video-clip de Lady Gaga "Born this way" hi ha treballat com a director de fotografia l'Eduard Grau, un català que ha treballat també a pel·lícules com "Buried" o "A Single Man" dirigida per Tom Ford amb Colin Firth i Julianne Moore. Un paio sortit de l'Escac. El video-clip de la Gaga no és broma. L'han vist més de 40 milions de persones.
La filla de l'economista Xavier Sala Martín és amiga de Lady Gaga. Havien estudiat juntes a una escola super-exclusiva catòlica de Nova York(els Sagrats Cors o una cosa així). Sembla que hi ha alguna connexió entre els catalans i Lady Gaga. Jo no la conec la Gaga, ni crec que ho faci mai i a més no en tinc cap interès. Però el darrer hit de la pájara m'agrada, que voleu que us digui. Potser perquè s'assembla a un altre hit  ("Express yourself") de la seva idolatrada Madonna ( de fet s'hi sembla perillosament, gairebé esgarrapant el plagi). La Madonna tampoc no m'interessa gaire, però té un punt que m'atrau. Potser el mateix que la Gaga, que ha estat molt intel·ligent de seguir un patró "madonnil". Espabilada aquesta noia. Com l'altra. Sigui com sigui, el cas és que com que avui tinc dia disco us convido a compartir Madonna/Lady Gaga. Encara que no us agradin, proveu d'escoltar-les les dues. El video de la Gaga té una intro una mica llarga fins que no comença la música. Val la pena esperar.


6 comentarios:

menxu 4 de maig del 2011, a les 13:01  

Goita, jo també escoltava RAC1. Realment una entrevista molt interessant :)

llum 4 de maig del 2011, a les 15:10  

Hola Mentxu, si que escoltava RAC1 i com que feia deia que volia posar Lady gaga, doncs mira m'ha anat la mar de bé. Per cert, benvinguda!

Alyebard 4 de maig del 2011, a les 23:46  

ostres, ara no recordo si he entrat el codi.
Per si un cas repeteixo el post

No si encara en podrem treure alguna cosa d'aquesta mossa. Que ens faci propaganda del país!

llum 4 de maig del 2011, a les 23:55  

No hi confio gaire en que la Gaga faci d'ambaixadora ;D

el paseante 5 de maig del 2011, a les 0:47  

Jo també vaig escoltar el Sala i Martin al Versió Rac1. Diria que amigues-amigues no són la seva filla i la Gaga. Va explicar que van estudiar juntes. En qualsevol cas, aquesta vegada em permetràs que no escolti els clips :-)

llum 5 de maig del 2011, a les 9:57  

Bé, amigues, amigues, tens raó que no ho eren, però era per fer el post més rodonet, home ;D . Ah! I si escoltes música d'aquesta posem que 1 cop l'any, tampoc no passa res.

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP