La competència/21

>> divendres, 6 de maig del 2011

Avui una competència de bon rotllo i de colònia fresca. Rosie and me. A mi em posa de bon humor.   Rosie and me  podria ser perfectament un grup folkie irlandès, anglès, belga si m'apures. Però no. Són brasilers. I s'allunyen tant dels estereotips de la música popular d'aquell país, que no m'acabo de creure que ho hagin fet. Encara que em sembli estrany, al Brasil, hi ha vida més enllà de la samba i la bossa.
Bona competència i bon cap de setmana !
 

Rosie and Me - Bonfires from nathaliatereza on Vimeo.

4 comentarios:

Carme Sala 6 de maig del 2011, a les 18:46  

Gràcies pel bon rotllet, Llum! i bon cap de setmana per a tu també :-)

el paseante 7 de maig del 2011, a les 1:55  

És fotut comentar un blog bàsicament de música, quan no hi entens un borrall de música. Però, m'hi atreviré: a mi em recorda la Regina Spektor.

En cada país hi ha mil músiques. Seria com escoltar Russian Red i dir: "Pensava que allí només hi feien flamenc o copla". Els tòpics... Ja se sap. (És que jo m'estimo molt el Brasil.)

llum 7 de maig del 2011, a les 9:45  

Paseante:
1er punt. Si et plau, no diguis més que no hi entens de música ni un borrall.;D La majoria de gent que conec no té ni idea de qui és, per posar un exemple recent , Regina Spektor o Rosie and Me.
2on punt . Ja ho dic en l'apunt, ens perdem pels tòpics, el del flamenc i la copla és un bon exemple també. El que no deixa de sobtar-me és que en un país amb la riquesa musical que tenen, agafin uns patrons de música que s'allunyen molt dels seus. Però és cert també que en la fusió de gèneres en surten sovint productes ríquissims.
3er punt. Jo estimo tant el Brasil, que em sento brasilera, mira que et dic. I al pas que anem, potser me n'hi vaig a viure un dia d'aquests.;D
Bon cap de setmana. Bé, jo treballo demà, però en fí, no tinc perquè no desitjar un bon cap de setmana a la resta de mortals ;D

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP