Foo Fighters

>> dimecres, 18 de maig del 2011

Mai no em va agradar gaire el moviment grunge, aquells parracs, aquelles grenyes, aquella música desesperada, rabiosa. Però he d'agrair que algun d'aquells músics no es quedessin allà i acabessin fent música com la que avui em demana el cos: vellut i acer, tot a l'hora. Avui el cos em demana la suavitat d'una balada com "Walking after you" a l'hora que la contundència de "These days". Vitamines pel cos per un dia incert.
A mi els Foo Fighters m'agraden . Molt. I el seu cantant, encara més.



6 comentarios:

òscar 18 de maig del 2011, a les 9:58  

Doncs endavant ... allunyem les Micebrines amb Ginseng i els Pharmatons Complex: comença el regnat vitamínic de Foo Fighters!!!

Al menys que així sigui aquest dimecres.

llum 18 de maig del 2011, a les 15:20  

Síiii Òscaaaar! Fooooo Fighteeeeeeers today!!!

el paseante 19 de maig del 2011, a les 2:02  

A mi no em diuen gran cosa. La música no em desagrada, però la veu em sembla enfarinada, com impostada. Vols dir que no t'agrada el seu físic més que com canta? :-)

llum 19 de maig del 2011, a les 11:15  

Home, si, impostada, algun ramalasso d'actitud grunge els deu quedar a aquesta colla. Però a mi em dóna energia la seva música. I com tots els grups de música "forta" com deia el meu fill quan era petit, saben fer balades com ningú. I , paseante, ho he de dir: sembla que em coneixes bé tú : el cantant està com un tren!;D

el paseante 20 de maig del 2011, a les 2:26  

Canviaré la foto del meu perfil i en posaré una de seva, doncs :-)

llum 20 de maig del 2011, a les 10:49  

No Paseante, tu ja m'agrades com ets. No toquis res ;D

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP