Ni Déu, ni el Big Bang. Així va començar tot.

>> dilluns, 18 d’abril del 2011

12 comentarios:

Garbí24 18 d’abril del 2011, a les 12:15  

són genials!!!!!!! tots plegats, però aquest es un crack de cracks

llum 18 d’abril del 2011, a les 12:36  

Jo no n'he vist cap d'aquestes pelis. Però m'han passat aquest fragment i l'he trobat genial, Garbí!

Allau 18 d’abril del 2011, a les 18:28  

Les pel·lis d'Ice Age són passadores, però les escenes de Scrat són d'antologia.

llum 18 d’abril del 2011, a les 19:30  

Allau, no n'he vist cap. D'entrada no em diuen res ( a no ser que hi hagi d'anar amb els meus nebots). Però aquest fragment l'he trobat molt enginyós.

fra miquel 19 d’abril del 2011, a les 23:32  

Segur, seguríssim que tot va començar així. Si més no és més divertit :o)

llum, ja estàs enredant als teus nebots per anar-les a veure he he
petons

llum 20 d’abril del 2011, a les 8:35  

Fra Miquel, tot i que aquest fragment promet, no m'atreveixo a veure una d'aquestes pel·lícules. I, em sap greu, però ja vaig pagar en el seu dia l'impost revolucionari Disney portant al meu fill a tot el que s'havia de veure . Ara als meus nebots que els porten els seus papes, que se'ls estimen molt ;D

Alyebard 20 d’abril del 2011, a les 9:21  

És genial!, Millor això que les avorrides explicacions de les classes de ciències!

llum 20 d’abril del 2011, a les 9:45  

I tant, Alyebard, a mí que les ciències sempre m'han anat malament!

el paseante 22 d’abril del 2011, a les 1:45  

Doncs jo he vist un munt de vegades les pelis d'Ice Age amb els nebots i són absolutament recomanables.

llum 22 d’abril del 2011, a les 9:35  

Si? són recomanables? Tothom ho diu, potser que faci una mica de cas, no, paseante. Si és una peli de nebots, l'haurem d'anar a veure.

el paseante 23 d’abril del 2011, a les 1:46  

Són trepidants i estan curradetes. De les que em veig "obligat" a veure, són les que més m'agraden.

llum 23 d’abril del 2011, a les 9:49  

Doncs em refio del teu criteri (segur que encertat)! I si no, ja parlarem tu i jo XD

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP