Home sweet home?

>> dimarts, 15 de març del 2011

Avui sembla que les caixes ja no fan tanta nosa.
Sembla tot diferent avui.
Avui començaré a viure una nova vida?
Si més no, el dia d'avui tindrà una data històrica en la petita història de la meva vida.

Fins ara això era una casa que en diuen "amb potencial". Me l'imaginava molt maca , però només la vaig poder imaginar perquè no hi ha prou calers per fer-la realitat). S'hi han fet uns retocs, però mentres es feien    ( molt més temps del que hauria volgut) això no ho veia com casa meva. Hi entrava i sentia que no ho era . Fins i tot hi havia una olor que no era la meva. Tinc molta imaginació i volia pensar com seria l'espai, com podria quedar,  però aquesta casa no m'agradava, no. Però la vida t'obliga a vegades a prendre decisions que no tenen volta de full. Així que durant molts mesos he intentat fer d'aquesta casa una llar. Fer que quan s'hi entri un tingui la sensació de que aquest és el millor raconet que pugui existir. M'està costant molt tot plegat. I m'ha costat tenir un mal d'esquena crònic i una tendinits i una "cansinitis" de pintar, rascar i barallar-me amb els industrials que m'han tocat.  Però finalment, això ( si més no en un primer estadi, l'essencial) sembla que s'acaba i podré entrar - per fí - a la meva llar. A tot plegat hi ha ajudat haver pogut col·locar ( que no ordenar) els meus discos, uns objectes tan obsolets com per a mi preuats. No aniria enlloc sense ells. Encara que me n'anés a Alaska, me'ls enduria amb mi. Formen part de mi. I això que gairebé no els escolto, perquè la manera de sentir la música ha canviat molt en els darrers anys. Ara, veient desde la meva tauleta de l'ordinador el meu nou paisatge, amb els CDs de fons, em sento una mica més a casa meva. I m'agradaria poder compartir aquest meu nou punt de partida amb vosaltres, qui sigueu els que passeu per aquest blog.  No sabeu les ganes que tenia d'escriure un post sense haver-ho de fer amb el netbook, tan incòmode!

9 comentarios:

Garbí24 15 de març del 2011, a les 13:51  

costa molt acabar les coses....però el dia que ja engegues l'ordinador ben posadet al seu lloc, vol dir molt.
Ara a acabar de posar el toc personal

Carme Sala 15 de març del 2011, a les 16:42  

Me'n alegro molt per tu Llum!
I tant que aquest serà el teu Sweet home...no en dubtis.

Per la meva experiència, et puc dir que quan s'han fet fora les darreres capces del trasllat i als prestages ja hi trobes de nou les teves coses, estas a un petitíssim pas de sentir-te a casa teva.

La porta que veig al fons de la imatge, ja em dona pistes molt suggerents de com ha de ser de preciosa aquesta casa.

Ara, només l'has de fer teva :-)

Clidice 15 de març del 2011, a les 17:51  

Bé, si ja tens la música i el PC la resta ja anirà arribant. Els humans tenim una habilitat fascinant per adaptar els espais a la nostra forma de ser :) Ara a descansar i a malcriar-te :)

llum 15 de març del 2011, a les 19:22  

Garbi, Carme i Clidi: Gràcies pels vostres comentaris. I Clidi, en una cosa et dono tota la raó. Ara ( bé, potser no ben bé ara mateix però aviat) m'hauré de dedicar una mica a myself, que si no...

Brian 16 de març del 2011, a les 11:08  

Té bona pinta, una casa on primer es coloquen els llibres, CDs, i (per que no?) els vinils, és una casa que m'agrada! Espero que tot vagi bé.
Avui, per fi, m'he dedicat temps d'escoltar totes les cançons (teves) que has anat penjant - una delicia! Fantastic! Congratulations.
Ara si, tinc una pregunta que potser ja has contestat pero com que estic una mica fora d'onda, el CD aquest es public pel public, vull dir esta a la venta? Ens ensenyaras la tapa? Quina il·lusió et deu fer, complir un somni com aquest!

llum 16 de març del 2011, a les 11:48  

Brian , molt amable per escoltar les meves cover. El disc no està a la venda, l'he fet perquè és una cosa que em venia de gust i era un somni que tenia. Tinc la tapa per escanejar però com que estic en plena instal·lació encara no ho he pogut fer. Espero fer-ho aviat perquè la pogueu veure.

Carme J 16 de març del 2011, a les 20:17  

Llum, que siguis realment feliç en aquesta nova casa (vida). . . .

el paseante 18 de març del 2011, a les 1:38  

Va, que és casa teva i a partir d'ara t'imaginaré asseguda amb un ordinador i els discos ordenats a la teva esquena. Disfrutra-la molt aquesta vivenda.

llum 18 de març del 2011, a les 8:20  

Gràcies, paseante. Espero disfrutar-la perquè aquesta casa no és només una nova casa.
Carme J. Gràcies pels desitjos. Espero que es facin realitat. Només em falta un detall: coneixes a algun paio ric, divertit, intel·ligent, còmplice, independent i a qui li agradi el bricolatge? ( en aquest ordre) . Si la resposta és afirmativa, ja saps el meu correu :D

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP