El meu primer disc

>> divendres, 4 de març del 2011

Avui no hi ha competència perquè no sé de què és capaç en Pix. Per això he pensat que seria un bon dia per mostrar-vos una cosa que he fet. Acompanyada dels músics de La Factoria del Ritme i enregistrat a l'estudi d'en Magí Batalla ( on per cert el seu grup, Anna Roig i l'Ombre de ton chien, estan acabant de gravar el seu segón treball) fa un parell de mesos que vaig gravar el meu primer disc, cosa que em fa, com us podeu imaginar, molta il·lusió poder compartir. Fins ara no m'he atrevit a mostrar-lo a la blogosfera. Bé, a una petitíssima part de la blogosfera, tampoc no ens passem. Per vergonya, timidesa, por al ridícul, digues-li com vulguis, he anat posposant la presentació en societat d'aquest meu petit somni fet realitat. Aqui va la primera, una versió del Ain't no sunshine, de Bill Withers. Espero que us agradi. Per mi ha estat una experiència extraordinària que m'agradaria poder repetir aviat.

Per sentir-lo, premeu aquí.



12 comentarios:

PIX 4 de març del 2011, a les 10:46  

Llum, en aquesta ocasió, en Leblansky i jo estem totalment d'acord: genial, fantabulós, i amb feeling, molt de feeeling!

PIX 4 de març del 2011, a les 10:50  

Ara no sé si el comentari s'ha guardat o no, o sigui que per si de cas, el repeteixo: que en aquest cas -i sense que serveixi de precedent- en Leblansky i jo estem d'acord: és genial, fantabulós i amb feeeling, molt de feeling :)

llum 4 de març del 2011, a les 12:53  

Pix i Leb, thanks a lot!

Clidice 4 de març del 2011, a les 15:23  

No sé si és del meu PC però només escolto el punyeter anunci de la Shakira i es queda aturat aquí :(

Clidice 4 de març del 2011, a les 15:26  

eiiiii, he anat a buscar-la directe al goear, sona de fàbula nena! quina artistassa! :)

llum 4 de març del 2011, a les 15:56  

Gràcies Clidi per avisar-me, no sé com arreglar-ho això. A mi també em passa que s'atura després de la publi i en canvi a Goear està bé. Copio l'embed i tal i no sé que passa. Help ! Algu em pot dir que passa?

Allau 5 de març del 2011, a les 1:38  

Llum, o hauria de dir Marina?, quins cops amagats que tens! Una versió preciosa d'una cançó que adoro. Espero que continuis sorprenent-nos.

llum 5 de març del 2011, a les 8:02  

Gràcies Allau! Me n'alegro que t'agradi. Ja aniré penjant altres temes, però cap com aquest, una de les cançons que mai s'han escrit. Jo també l'adoro, per això no podia faltar en el meu primer disc ( que espero que no sigui l'ultim)

el paseante 6 de març del 2011, a les 1:36  

Coi, tens cops amagats. Ha estat una veritable sorpresa. M'ha agradat moltíssim i m'alegra aquest primer disc. La veu és magnífica. I ja no sé què més dir-te. Només que felicitats, que sé la il.lusió que fan aquestes coses per als creadors i el seu entorn. I jo em considero (ni que sigui molt de lluny) entorn teu. Un petonet.

llum 6 de març del 2011, a les 22:07  

Paseante, m'agrada haver-te sorprès. I encara m'ha agradat més que t'agradés. Em poso vermella i tot. Gràcies per les teves floretes. Com tu dius m'ha fet molta il·lusió fer-lo i encara més compartir-lo amb el meu entorn. I sí, tu, també en formes part. Més del que et creus... Un petó per tú també. Seguiré publicant la resta durant aquests dies. Avui he publicat el These Boots are made for waling versió enfadada.

Carme J 8 de març del 2011, a les 8:04  

M'ha agradat molt, moltíssim, encara que no m'ha sorprés del tot.

Llum, fillola, en aquest cas el meu apadrinament no et pot obrir cap porta.

M'ha captivat sentir una cançó preciosa i trobar la calidesa d'una veu que es reconeix com a molt propera.

Felicitats i no t'aturis mai!!!
Milers de petons i tota la sort del món...

Paraula clau "conyw" Ha,ha!

Lale Mur 10 de març del 2011, a les 9:50  

Marina, quina artista que ets! He escoltat les diferentes cançons que has posat aquí amb la teva interpretació i m'han agradades totes! Tens una veu preciosa i ple de feelings, emocions! Bravooo!!!! Ara em posaré a escoltar el de These Boots,(una de les cançons que em fa ballar)!
Una abraçada

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP