These boots are made for walking

>> diumenge, 6 de març del 2011

Aquest és un altre tema del disc.Es una versió canyera de La Factoria del Ritme d'un clàssic dels 60 de la Nancy Sinatra, la filla del Frank. A banda d'aquesta i d'un duo que va fer amb el seu pare, la seva carrera no va ser precisament plena de números 1. Sempre m'he preguntat quina devia ser la relació entre ells dos i com devia portar ella l'èxit del Sinatra pare.
La peça sempre m'havia agradat. I quan va sorgir l'oportunitat de cantar aquesta versió tan allunyada de la de la Nancy, de seguida vaig dir que sí. Tot i que cantar aquesta cançó així, més rockera, és potser més difícil de cantar que la original. Si la voleu sentir, premeu aquí. I si voleu sentir l'original, aquí la teniu.


7 comentarios:

Garbí24 6 de març del 2011, a les 9:19  

una música de molt bon escoltar i fins i tot de veure...;) Bon diumenge

Allau 6 de març del 2011, a les 13:10  

Te'n surts molt bé, Llum; ara a veure com superes el vídeo de la Nancy!

Molon labe 6 de març del 2011, a les 19:48  

Ostres sempre que l'escolto no em puc estar de recordar la peli de "la chaqueta metàlica", per cert, d'ella m'agrada més la de summer wine (et deixo els dos links a sota :) ), amb tot genialment interpretada el teu cover...

http://www.youtube.com/watch?v=5PQURMsxUqk

http://www.youtube.com/watch?v=mQiDs9tKZv4

Clidice 6 de març del 2011, a les 20:18  

Sempre m'ha agradat aquesta cançó i la teva versió està molt bé :)

llum 6 de març del 2011, a les 22:02  

Gràcies Allau, però això del video de la Nancy només ho puc superar si m'ajudes amb les coreografies.
Molon, gràcies per rondar per aquí. Ara mateix vaig a veure les versions que proposes.
Clidi, gràcies una vegada més.

llum 6 de març del 2011, a les 22:03  

Garbi, quan veig aquest comentari ja ha passat el diumenge, però no hi fa res. Bona resta de diumenge a tu també.

el paseante 7 de març del 2011, a les 23:55  

La teva és una versió potent, però l'he escoltat amb certa dificultat. Se m'entretallava. Perquè no la penges directament aquí?

PD: Jo també vull veure el teu clip :-)

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP