Let the good times roll

>> dijous, 15 de juliol del 2010

La majoria pensa que aquest tema és del Ray Charles o del B.B.King. Però no és ni d'un ni de l'altra. La van fer en Sam Theard i la Fleecie Moore, la dona d'en Louis Jordan, que és qui protagonitza aquest video que espero que us agradi.
Ah! i properament en aquesta sala, video de la mani del 10-j i N.Y. from 1,60 m.

Aquesta cançó té la virtud de posar-me de bon humor sempre que l'escolto i sigui quina sigui la versió. Espero que a vosaltres també.


7 comentarios:

Garbí24 15 de juliol del 2010, a les 14:27  

A veure si a mi em funciona....doncs avui l'humor és el que em falta...
Semba que si queet treu les cabories..

llum 15 de juliol del 2010, a les 17:37  

Espero que t'hagi funcionat. A mi sempre em va bé escoltar-la. Té un no-se-què...

Allau 15 de juliol del 2010, a les 22:08  

Jo el que no em vull perdre és "NY from 1,60", segur que serà una visió molt propera a la meva.

llum 16 de juliol del 2010, a les 14:03  

Només és un títol. I és millor que el contingut. No 'tesperis gaire, em faig jo sola l'autobombo. Qui sinó!

el paseante 18 de juliol del 2010, a les 23:22  

No havia sentit mai aquest tema, i m'ha agradat. Estaré pendent dels videos. Hi surts?

llum 19 de juliol del 2010, a les 8:48  

Uff...els videos! Em sembla que he creat una espectativa que no es correspondrà amb els resultats. En fí. I pel que fa a sortir-hi, com que jo no m'agrado gens i el que m'agrada es fer videos, doncs no surto mai.

Cesc Sales 12 d’agost del 2010, a les 16:20  

has anat ja a NY?
Alguna proposta per a <Ny alternatiu?

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP