Cançó n.139/DC 190510 - Sprout and the bean

>> dimecres, 19 de maig del 2010

Si l'Alícia de Carroll cantés ( que no sé si en algun moment del relat ho fa), penso que ho faria com la Joanna Newsom. Aquesta dona podria haver nascut al s.XV o fer-ho al s.XXV. Atemporal. Enigmàtica. Naïf. Original. M'agrada aquesta dona. La vaig descobrir per casualitat i avui el meu fill ( de gustos eclèctics però - em semblava que - allunyats de la Newsom) va i em diu que és la musa dels "indies". Una cantant amb arpa (instrument de cordes pinçades, col·locades en posició vertical i tibants en un marc de forma triangular, l'un costat del qual fa de caixa de ressonància), musa dels més moderns. No entenc res.

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP