Lala

>> dimecres, 22 de febrer del 2012

La Lala em va caure bé des del primer moment que vaig contactar amb ella. Va ser a través del seu blog. Molt interessant, perquè ens fa conèixer coses del seu poble, a l'Azerbaidjan.I ho fa en català. O sigui que... Ja hi esteu donant un cop d'ull perquè no us en penedireu. Mireu sobre tot com és la música d'aquest país. A mi em fa posar la pell de gallina. És fantàstica.  A través de la mirada de la Lala, he conegut aspectes inèdits d'un país que no tenia ni idea de com era ni amb prou feines sabia situar: la seva música, la seva visió del món, el menjar, els patiments d'una població envaïda. No en tenia ni idea que acabaria fent un programa amb ella. I va ser molt bonic.  Si el voleu veure, premeu aquí.

5 comentarios:

PS 22 de febrer del 2012, a les 20:14  

Ho vaig fer mentre mirava el programa i ja la tinc als favorits.
Em va agradar molt com explicava les coses, el sentiment i la calma que hi posava. I la voluntat de fer el blog en la nostra llengua. És una molt bona troballa.
Gràcies Llum!

llum 22 de febrer del 2012, a les 22:14  

Que bé que t'agradés, País! És un encant.

Garbí24 22 de febrer del 2012, a les 22:42  

M ha agradat posar-l'hi cara a la Lale, encara veig més clar que es una bona gent......:-)

Lale Mur 3 de març del 2012, a les 23:37  

Una abraçada ben forta,Marina!!!!Espero que les coses surtin el millor possible per a tu,i a tots del programa.En cas contrari,et trobariem faltar moooolt!!!al pitjor dels casos segur que et reinventaràs i faràs una cosa encara millor.La meva àvia deia que quan una porta es tanca,s'obre una altra.Un petonet i gràcies per les teves paraules tan boniques!

Pais,moltes gràcies.


Gràcies,Joan.Les aparènces enguanyen molt ee...jeje

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP