La competència / 6

>> divendres, 21 de gener del 2011

La primera vegada que vaig sentir l'Aynur Dogan, vaig plorar. La veu d'aquesta dona, el sentiment, la interpretació... em fan posar els pels de punta. No és una escolta fàcil tampoc, no és musica per ser digerida pim pam. Però una mica de cor i us serà impossible no deixar-vos atrapar per l'embolcall de la seva veu. Aquest tema està gravat en un hammam i encara que el so del video no sigui per tirar coets, tanqueu els ulls i simplement, deixeu-vos emportar per aquesta història d'amor preciosa. Encara que canti en kurd o en turc o en el que sigui, ho entendreu tot.


7 comentarios:

Carme J 21 de gener del 2011, a les 23:04  

Llum, senzillament impressiona.
Visca la competència!

LEBLANSKY 22 de gener del 2011, a les 0:20  

Llum, això és una passada, mira que en saps de música (i de moltes altres coses, of course), així no hi ha manera de fer-te la competència :)

el paseante 22 de gener del 2011, a les 0:30  

Em recorda molt la Marta Sebestyen, tot i que jo de música no hi entenc massa. La coneixes?

llum 22 de gener del 2011, a les 9:10  

M'encanta que us agradi Carme, Leb, Brian.
Leb, no hi entenc de música ( tu sí que hi entens i ets modern, que m'ho ha dit el meu fill que tu domines molt :D). Jo Simplement em quedo amb la que m'agrada i la comparteixo.
Paseante, no conec la Marta Sebastyen però ara mateix corro a saber-ne alguna cosa. Venint de tu segur que deu estar bé.

Allau 22 de gener del 2011, a les 21:13  

Si no m'equivoco aquesta cançó està extreta de la pel·lícula "Cruzando el puente" de Fatih Akin. Molt recomanable!

llum 22 de gener del 2011, a les 22:06  

Right, Allau. Una peli molt, molt recomanable.Vaig descobrir Aynur Dogan justament en aquesta i recordo que estava veient-la als Verdi, sola, i em va emocionar tant que vaig plorar.

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP