El dia de la marmota

>> dijous, 15 de desembre del 2011

Començar el matí, com cada dia, amb el Basté i el Fuentes i les tertúlies? No, gràcies. No em vull posar de mal humor només començar. Agafo un CD a l'atzar , el poso sense llegir de qui és. I sento una veu. És en Quentin Tarantino parlant de l'importància de triar bé un tema per una seqüència. I tant! Quantes (bones) cançons oblidades en un calaix, dormint gairebé el son etern, no han reviscolat gràcies a gent com Tarantino?
Una pausa.
"Stuck in the middle with you". Yeah.
El dia comença diferent.

7 comentarios:

LEBLANSKY 15 de desembre del 2011, a les 20:17  

Estimada Llum, fas bé: qualsevol cosa abans que escoltar a aquell parell, i si l'alternativa és música, no hi ha color. I en el teu cas, un cedé a l'atzar sempre serà replet de bones cançons, que en saps i tens bon gust. Un plaer tornar a llegir-te!

Alyebard 16 de desembre del 2011, a les 9:18  

Doncs per sort l'atzar t'ha correspost :D

Brian 16 de desembre del 2011, a les 11:01  

Jo també he deixat d'escoltar als "experts" parlant cada dia del mateix - economia, economia i economia. Ja sé que estem fotuts, pero no passa mai res més - o és que només trobem "experts" en parlar de mal rotllos!?
Per Dia de la Marmota, parla en Mou - cada dia que juguen contra el Barça es deu despertar amb I Got You Babe ... :)

el paseante 17 de desembre del 2011, a les 0:29  

Jo escolto Intereconomia. Molts dels tertulians semblen personatges de Tarantino. Fes la prova i ja em diràs :-)

PD: M'ha fet il.lusió tornar-te a llegir.

llum 17 de desembre del 2011, a les 9:30  

Estimats Leb, Brian, Alyebard i Paseante. Estic molt contenta de retrobar-vos per aquí. Un petó molt fort!

Clidice 23 de desembre del 2011, a les 11:43  

Mossaaaa! Bon Nadal!!!! :) Petons :)

llum 23 de desembre del 2011, a les 16:42  

Clidi! Per casualitat aniràs al Poema de Nadal a l'església del teu poble el 25 de desembre fumfumfum? Sí???? Si vens em veuràs! A veure si em trobes. Petonets i bon nadal a tu també.

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP