El veraniiiitooooo!

>> dimarts, 19 de juliol del 2011

Hi ha algú encara per aquí? Bé. Si és així, us volia ensenyar el video de les meves vacances. Enguany, i per més crisi que hi hagi, he decidit fer les vacances de la meva vida. Més que res per si el mon s'acaba i el capitalisme i la civilització i Occident sencer se'n van a fer punyetes ( que és el que es mereixerien, la veritat). Doncs això. Vam decidir tot fent cas a El veranitooo, el veranitoooo, el veranitttooooo del Corte Inglès , agafar un pack "me voy a la luna, los niños veranean casi gratis". Us deixo el video que vam fer. El que parla és el meu marit.



Bromes apart. Quines imatges més espectactulars! M'encanten.

8 comentarios:

Garbí24 19 de juliol del 2011, a les 12:34  

vist en directe ha de ser una passada........vaig cap al corte inglés

Alyebard 19 de juliol del 2011, a les 14:05  

Uf, des de les ofertes del Corte Inglès que això està impossible. ;-)

llum 19 de juliol del 2011, a les 14:57  

Garbí, tot i que em fa pànic volar, donaria el que fos per veure aquestes imatges
Alyebard: ECI ha fet molt mal. Molt. I en Georgie Dan, més.

Carme Sala 19 de juliol del 2011, a les 16:36  

Les imatges són espectaculars, però m'han provocat un dubte: on coi estava jo, quan creia estar a la lluna?

D'això se'n diu viatjar...i la resta, tonteries! ;-P

llum 19 de juliol del 2011, a les 16:42  

Doncs si, qui estava a la lluna, era JOOOOOO!

el paseante 22 de juliol del 2011, a les 23:11  

El teu marit parla un català molt tancat. Deu ser de la Garrotxa. I la teva càmera és una Sony, oi?

llum 23 de juliol del 2011, a les 10:13  

Com ho saps? De Puigpardines, concretament. I sí, la càmera és la que em van regalar per la comunió.

Carme J 7 de setembre del 2011, a les 12:09  

Caram, Llum, com dura aquest veranitoooooo!!! Va,
que volem retrobar-te!!!

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP