He de renovar la porta del garatge

>> diumenge, 5 de juny del 2011

Avui, post cutre-salxitxero.
Diumenge es dia de retrobada amb el vostre garatge? De rentar el cotxe? D'intentar organizar el munt de coses que s'hi han anat apilant?  Si és així ( ara poso veu de tele-tienda)  us pot interessar aquesta informació.
Hi ha una empresa  que "tuneja" portes de garatge per encàrrec. Costen de 200 a 400 dòlars aprox.Si algú està avorrit de la seva, ja ho sap.

Que us vagi bé. Jo me'n vaig a un tast de vins. Ja us ho explicaré.















7 comentarios:

Garbí24 5 de juny del 2011, a les 20:07  

se les pensen totes....molt bon invent, m'agrada

Alyebard 6 de juny del 2011, a les 13:25  

m'agrada molt! ja sé que triaré!

llum 6 de juny del 2011, a les 14:01  

Alyebard, deixa'm endevinar... la del cocodril?

Alyebard 6 de juny del 2011, a les 14:04  

És una d'elles, l'altre l'avió i el tanc. Per tocar la pera als veïns.

el paseante 19 de juny del 2011, a les 1:45  

Doncs ho trobo prou econòmic. Tinc una amiga a Gràcia que ha reciclat un antic taller mecànic en vivenda. N'està farta de que els grafiteros li embrutin la persiana. I va descobrir que si la tens pintada de manera "guay", te la respecten. Es va posar en contacte amb un dibuixant professional i li demanava 500 euros. Ja li passaré el link.

llum 19 de juny del 2011, a les 13:48  

Paseante, digues-li a la teva amiga de l'antic taller mecànic que es posi la porta de cocodril i segur que no s'acosta cap grafitaire més !;D Jo les he trobat diveridíssimes aquests portes.

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP