Llocs on emigrar/1

>> dimecres, 25 de maig del 2011

Brasil.

5 comentarios:

en Girbén 25 de maig del 2011, a les 8:59  

En sé de més d'un que ho ha dut a la pràctica això del Brasil. (Una cabana arran de l'oceà, al nord de Bahia, pel cost d'un plaç d'hipoteca.)

Fa poc, escoltant recitar a l'Arnaldo Antunes (ex-tribalista com el Carlinhos) vaig pensar en les infinites possibilitats brasileres.

Un record de part d'un arrossaire... se't trobava a faltar.

llum 25 de maig del 2011, a les 10:28  

Em falta valentia, ho reconec, però és per no pensar-s'ho ni un instant : sense hipoteca, arran de mar, fent una feineta que em permetés pagar les necessitats vitals i ...VIVINT tant al marge com es pugui d'aquesta colla de carallots!
Em saber greu perdre-m'ho Girben. Ja espero la propera!
Un petó.

Clidice 25 de maig del 2011, a les 11:05  

M'han dit que aviat hi haurà vols Barcelona-Natal, si és que no hi són ja. Uns amics que volen muntar una pousada en una platja del nord m'han dit que anem comprant bitllet. Jo li he dit que amb un parell d'arbres (cocoters no, que són perillosos) on penjar l'hamaca m'aconformo. Si vols, quan s'hagin muntat t'hi faig de bo ;P

la pega: el dengue :(

fra miquel 25 de maig del 2011, a les 23:35  

Jo que sempre deia que volia marxar de BCN, i encara hi continuo, no sé si podria marxar tant lluny...
Si al final t'exilies. Envia'm una postal ;o)
B7s

llum 26 de maig del 2011, a les 10:20  

Hauriem de fer un exili col·lectiu, no? Jo sola no m'atreveixo -encara - però dona'm temps!

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP