Take me to the river

>> dimecres, 20 d’abril del 2011

Ahir, dins el Festival Byrne, vaig posar el video del Take me to the river. Era una versió vibrant que m'agrada molt i que segueix sonant molt bé actualment. Des d'ahir que no paro de taral·lejar-la . Avui segueixo, erre que erre amb el tema, així que aprofito per posar l'original d'Al Green i dues versions, la de Etta James i una altra de l'Eva Cassidy, una dona de la qual en parlaré algun dia, perquè m'agrada molt. Les tres estan més que bé. Take me to the riiiiiveeeer..., put me in the waaaateer....wash me, wash me down...



4 comentarios:

Alyebard 21 d’abril del 2011, a les 10:56  

Totes molt bones, cada una en el seu estil. Gràcies per les troballes.

llum 21 d’abril del 2011, a les 13:36  

Quan l'original és bona, ja hi ha molt de guanyat, però és cert que tot sovint hi ha versions força millors que l'original.

el paseante 22 d’abril del 2011, a les 1:56  

Em quedo amb la segona versió. A veure si demà em llevo cantant-la (espero que no, que després no marxen).

llum 22 d’abril del 2011, a les 9:38  

Etta James és sublim! Potser també em quedo amb aquesta, però la veritat és que les tres estan molt bé. Ptnts.

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP