Jollie

>> dissabte, 23 d’abril del 2011

Avui i demà, us tinc preparada musiqueta de la bona. Es diuen Holland de cognom tots dos, però no tenen res a veure: ni són família, ni els seus estils podrien estar més allunyats. La Jollie Holland me l'ha donat a conèixer el meu fill i com que em refio bastant del seu criteri, m'he posat a descobrir-la. I no m'ha decebut gens. Un comentari en el You Tube diu : "És com el Tom Waits, però amb tetes." Home, és una mica cutre aquest comentari, però força encertat. Aqui la teniu. Jollie Holland.

5 comentarios:

rhanya2 23 d’abril del 2011, a les 11:06  

Que bé que ens van els fills per seguir els músics i cantants que altrament, preocupats per coses dites serioses, se'ns escaparien...
M'agrada la Jollie. Gràcies per descobrir-me-la. Jo et presento l'Agnes Obel. Ahir me la va posar la meva filla a l'Spotify i em va encantar.

Un petó molt fort, Llum, i bon Sant Jordi!

llum 23 d’abril del 2011, a les 11:29  

Violette! Com va tot? Que contenta estic que tornis a estar "viva" ;D
L'Agnes Obel ja la coneixia, vaig penjar aqui uns temes seus fa temps. Amb el meu fill ens anem passant cantants i grups. Es divertit. Un petó!

rhanya2 23 d’abril del 2011, a les 11:41  

Doncs sóc per aquí... De fet, no he
deixat mai de ser-hi, encara que fos només per treure el cap per una finestra o l'altra.
Faig el mateix que vosaltres amb la meva filla i sí, és divertit. Sobretot quan hem coincidit tant que hem anat a concerts juntes, botant i cantant a ple pulmó amb Manu Chao o deixant escapar una llagrimeta amb Ludovico Einaudi...

Seguiré passant, Llum! ;)

el paseante 25 d’abril del 2011, a les 2:34  

Potser la música recorda a Tom Waits, però la veu no és pas la seva. Aquesta és molt més tendra. Li pagues alguna cosa al teu assessor musical?

llum 25 d’abril del 2011, a les 18:38  

Violette, he anat algunes vegades a concert amb el meu fill. Abans més que no pas ara. Amb 11 anys me'l vaig endur a un concert de Massive Atack. No cal dir que la gent ens mirava com si fossim aliens!.

Paseante, al meu assessor li pago pensió complerta. Que més vol? ;D T'agrada la Jollie?

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP