Hendrix

>> dijous, 28 d’abril del 2011

No sé que m'ha agafat , que de cop he sentit la necessitat d'escoltar Jimi Hendrix. Feia molt temps que no ho feia. Enmig d'aquesta pluja que fa encara més verda la muntanya, els seus riffs sonen infinits, eterns, no han envellit. Poques guitarres han sonat com Hendrix després de Hendrix. Són les nou , no tinc ganes de fer el sopar i sí, en canvi, d'escoltar Hey, Joe. M'agrada sentir com plou. I m'agrada sentir aquesta guitarra afilada i feréstega, potser menys, això sí, que m'ho semblava quan era més jove.

7 comentarios:

Molon labe 28 d’abril del 2011, a les 21:16  

Ostressss, quants records... va despertar forces consciències sobretot en certs llocs...
Te'n deixo dos més que suposo els deus conèixer...

http://www.youtube.com/watch?v=bng3agUOYiI
http://www.youtube.com/watch?v=HObqZh_RTds

I brutal el comentari...
Jimi Hendrix isn't dead, He's just teaching Jesus to play Guitar!

Sílvia 28 d’abril del 2011, a les 22:50  

Mmmhhh. Sort que he caigut per aquí quan ja havia passat la pluja i havia fet el sopar, que si no... avui entrepà... Molt d'acord amb el que dius, gràcies per la inspiració de la nit...

llum 28 d’abril del 2011, a les 23:29  

Epolenep, jo ni entrepà avui.
Molon Labe, que bé que sona eh?

el paseante 29 d’abril del 2011, a les 1:57  

Amb aquest tema, em puc imaginar la pluja als finestrals, sobre la muntanya verda. Però, i el sopar? Hi ha gana.

llum 29 d’abril del 2011, a les 9:37  

Paseante, res de menjar davant del fet artístic ( i així m'estalvio treballar una estona i de pas faig una mica de règim). Però no pateixis, si tens gana et preparo una coseta. Que et ve de gust? Un remenat de bolets i espàrrecs? Unes torradetes amb mi-cuit? Una amanideta de canonges i maduixes? O una truiteta de formatge? I per beure: Rioja? Penedès, Rueda, Somontano? Demana, paseante, demana !;D

el paseante 4 de maig del 2011, a les 23:59  

Jo sóc un estómac agraït. Menjo de tot.

http://turoparc.blogspot.com/2008/01/omnvoro.html

llum 5 de maig del 2011, a les 10:07  

Omnívooooor? Au, vinga! Si has de venir a sopar a casa, millor que et portis un tupper! XD

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP