Shhh!

>> dijous, 24 de març del 2011

Pareu un moment el que esteu fent. Només 5 minuts. Deixeu de fer qualsevol activitat i dediqueu-vos només a escoltar què passa al vostre voltant. Podeu descriure-ho?  Jo sento dues converses creuades. En una es parla de les vacances de setmana santa. En l'altra, d'un projecte que no està acabat. Sento també el bufar d'un aire condicionat. És un bufffff constant, que no s'atura ni un instant, que carrega, d'aquells que quan para sembla com si s'aturés el món. També sento com truca un telèfon, com un l'agafa i contesta, després un crit : és per a tú! El " tu" s'hi posa, comença una conversa amb algú a un altre cantó: sí, bona tarda, sí, sí  - silenci- que siguem puntuals? Molt bé, vale, vale, és complicat de trobar? és fàcil? Tens mail? M'ho pots enviar per e-mail i així ho mirem pel mapa? Molt bé, fins després, gracies. Continuen les converses creuades : ara en són tres . Dues d'elles per telèfon. I el bufff de l'aire condicionat segueix. I vosaltres, que sentiu? Pareu atenció al que passa al vostre voltant?

8 comentarios:

Clidice 24 de març del 2011, a les 17:57  

Fa anys que, per una qüestió de salut mental, vaig decidir aïllar-me del meu entorn. Era això o presentar la dimissió. I nostàlornupabollus :(

llum 24 de març del 2011, a les 19:06  

I com t'ho fas Clídice? Hi ha moments que és impossible! I tens raó, nostàlornupabollus . Avui ens acaben de dir que ens rebaixen el sou el 5% que sumat al que ens han congelat menys l'ipc i tal i tal... cobraré un 10% menys... i gràcies! Mentres tant els de sempre segueixen engreixant els seus comptes. QUan pararà això? No pensem fer res?

Lale Mur 24 de març del 2011, a les 21:22  

Hola, Llum.acabo de veure el teu comentari. però no he rebut cap missatge al meu correu.La meva direcció de correu és
lalushrelats@yahoo.com
igual l'has enviat a una altra.
una abraçada

Garbí24 24 de març del 2011, a les 22:05  

es molt difícil aïllar-se, sobretot de les persones, els sorolls encara me'n surto

Alyebard 24 de març del 2011, a les 23:54  

Jo ha la feina visc en una permanent bombolla zen. Si no ja els hagués matat a tots. Ara escolto música barroca.

llum 25 de març del 2011, a les 0:42  

quina sort teniu Garbi i Alyebard! A mi em costa d'aïllar-me!

el paseante 25 de març del 2011, a les 23:40  

Jo ara no sento res. Porto posats uns auriculars per escoltar la música del teu blog (no tinc altaveus a l'ordinador).

llum 26 de març del 2011, a les 0:27  

Jo ara sento molt soroll al carrer. Grrrr!

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP