PIX AL PODER!!!!

>> dimecres, 9 de març del 2011


Pix pix pix, pix naranja, pix cristal... a partir d'ara RÈS SERÀ NORMAL!!! Els vostres tristos blogs s'aguanten perquè a mi em dona la gana, però ha arribat el dia de posar les coses al seu lloc. Aquesta bleda del Mainoestard ja pot fer les maletes cap a Mart. No diu que un dia va veure un ovni??? Doncs a veure si l'abdueixen. Si més no, serà útil per la ciència. Humans, heu viscut una il·lusió que hem alimentat des de fa anys, hem greixat cada dia una màquina perfecta que us ha fet creure que ereu creatius, moderns...ah!! això de tenir un blog que bé que queda, eh?. I posar un comptador i veure que hi ha 10, 100 100000 visites. Tot era mentida! Ningú entra als vostres blogs que no sigui jo amb diversos alias. Ha ha ha, que us pensaveu eh? que els vostres escrits valien la pena? Que en sou de patètics, humans . I tu, Llum, més patètica encara. Però ara les coses es posaràn a lloc. I només quedaré jo i el meu exèrcit de pixels per regnar entre els pobres,tristos, misèrrims mortals. Sabeu resar? Doncs val més que comenceu, perquè no en teniu ni idea del que sóc capaç de fer

8 comentarios:

sargantana 9 de març del 2011, a les 7:46  

joderrrrrrr...
pinten bastos!!

Clidice 9 de març del 2011, a les 9:32  

$%&help"$=?&%ocors"$%/)¿auxi"·$%%&li!!!!

jomateixa 9 de març del 2011, a les 11:21  

ja se'm pixela la visió....! estem perduts!!

PIXTERMINATOR 9 de març del 2011, a les 11:46  

BEN DIT, AIXÍ ES PARLA! TOTS ELS HUMANS SEREU AVUI PIXELITATS i demà no sortirà el Sol sinó el GRAN PIX!! la sortida del GRAN PIX de demà

Sergi 9 de març del 2011, a les 12:21  

He vist a la Zona Neutral que el teu blog eta un dels molts afectats, i tot i que no havia passat per aquí abans, volia passar a donar-te ànims, resisteix, sembla que s'està gestant una resistència! No deixis que aquests malparits et diguin patètica, ni que et convencin de que tot era un engany. Al final els guanyarem!

Astrum 9 de març del 2011, a les 14:46  

Jo també vaig veure un OVNI a Tivissa.... el que no sé si vaig ser abduït i ara qui escriu és un piXel eXXXtrateRRestre...
ja em diràs alguna COSA (del otro Mundo)...

Carme J 9 de març del 2011, a les 20:13  

Fillolaaaa, que ens pixelen la famíliaaaaa !!!

el paseante 11 de març del 2011, a les 1:30  

Això dels píxels ho he vist en altres blogs, però no conec la iniciativa. Espero que us cureu :-)

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP