Je t'aime

>> dijous, 10 de març del 2011

Després de la tètrica jornada d'ahir i un cop reprès el control del blog, net de pixels delerosos de portar la humanitat al precipici, tornem a la normalitat. Avui, avantpenúltima cançó del meu disc. Aquesta és la versió del Je t'aime de l'Anna Roig. No sé si he explicat que el meu disc el vaig gravar a l'estudi del Magí Batalla, guitarrista del grup L'ombre de ton chien, que acompanya l'Anna. Ja estavem gairebé de gravar-lo quan el Magí em va proposar de cantar aquesta cançó. No vaig poder dir que no a aquesta generosa proposta, així que vaig cantar sobre la base autèntica del grup, la mateixa que l'Anna canta en el seu primer disc. Em va fer molta il·lusió.
Si voleu escoltar la meva versió, premeu aquí.

6 comentarios:

Lale Mur 10 de març del 2011, a les 9:22  

Llum, m'ha encantat!!!!!! No sabia que cantaves! Què guay! M'ha agradat aquesta cançó sempre, i sentint-la amb la teva veu fins i tot m'agrada més! Déu-n'hi do, quin talent! Bon dia!

p.s. per sort, tu també t'has salvat dels pixels dolents jeje

Clidice 10 de març del 2011, a les 11:41  

M'encannnntaaaa, je t'aime :)

Garbí24 10 de març del 2011, a les 14:18  

haig de reconèixer que aquesta cançó em posa.....la veu i ajuda molt...;)

llum 10 de març del 2011, a les 20:32  

Alyebard, Lale, Clidi, Garbí : gràcies a tots per les floretes. No puc ser més feliç!

el paseante 11 de març del 2011, a les 1:35  

En aquesta versió em recordes la veu de la Maria Coma. M'agrada.

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP