Jack & Oli

>> dimarts, 1 de març del 2011

La seva música m'ha posat de bon humor. Després d'un matí històric. El dia que, finalment, tinc GAS! ( després d'haver-lo solicitat fa 6 mesos i mig).
Som els esclaus moderns . Esclaus de les grans corporacions. De les empreses que obtenin beneficis immorals enmig d'una crisi que s'han inventat i que ofega la majoria.  Dels que - encara- avui cobren bonus d'infart mentre juguen a veure quina economia de quin país enfonsen per després comprar-ne el deute.
Però no. No m'espatllaran la fita històrica de l'1 de març de 2011, el dia que - per fí - em van posar el gas. Gràcies, amics de GAS NATURAL. Estava a punt d'encadenar-me a les portes de la vostra seu, però no ha calgut. Gràcies.


Open Season from High Highs on Vimeo.

5 comentarios:

Alyebard 3 de març del 2011, a les 9:09  

Benvinguda al neofeudalisme :) però no passaràs tanta fred com els nostres rebesavis.

llum 3 de març del 2011, a les 9:34  

Neofeudalisme dius, ja tens raó, ja. N'estic fins al capdamunt de tota aquesta gentussa! Revolució, ja!

el paseante 6 de març del 2011, a les 1:05  

Enhorabona: una nova factura per la cole.

llum 6 de març del 2011, a les 22:12  

Ja tens raó, una nova factura. No hi havia pensat, contenta com estava amb el "meu" gas. Cada cop estem més collats en aquest coi de sistema! El que deies, paseante, al final aconseguiran que fem una comuna a algun poble abandonat del Pallars.

el paseante 7 de març del 2011, a les 23:42  

Farem anar llenya, perquè allí no crec que hi arribi el gas :-)

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP