Julie & Diana

>> dilluns, 28 de febrer del 2011

Avui estic com el temps. Em ve de gust una gran, gran peça d'una gran, gran cantant. La Julie London nascuda a Fresno, Califòrnia, com Julie Peck, va ser una gran cantant que es venia com una dona molt sexy. Però més enllà d'aquesta imatge (també va fer d'actriu)  artificiosa i estudiada, la seva va ser una de les grans veus dels  50' i 60'.  Fora dels Estats Units no va ser  molt reconeguda quan, en la meva humil opinió, tenia un tros de veu i una expressió realment important que va reeixir molt menys que moltes de les patums coetànies que van acabar triomfant. La seva veu insinuant ha estat molts anys després imitada i/o homenatjada per cantants com, per exemple,  la Diana Krall .Jutgeu vosaltes mateixos qui te/tenia més actitud.





Que en penseu? Qui és millor, eh?

I per acabar, un cafè ben negre. De part de la Julie London i la seva veu xiuxiuejant. Que us vagi de gust.

5 comentarios:

Alyebard 1 de març del 2011, a les 0:15  

Són dues tessitures de veu molt diferents, em quedo amb les dues, totes tenen el seu moment. Però gràcies per la versió original que no coneixia. Molt bo el cafè ;)

Lale Mur 1 de març del 2011, a les 14:16  

m'ha agradat la julia london, la seva veu és tan relaxant. gràcies per la música que ens n'estàs parlant! petonets

llum 1 de març del 2011, a les 14:54  

Alyebard, me n'alegro que t'hagi agradat el cafè.
Lale, m'encanta compartir-la amb tu.

el paseante 6 de març del 2011, a les 1:02  

Em quedo amb la Krall. Primer per la seva veu fosca. Segon perquè la London em sembla molt "posturetes". Com si fos creguda.

llum 6 de març del 2011, a les 22:16  

Mira, jo sóc bastant fan de la Krall, m'agrada molt com toca el piano i com interpreta, però el que fa millor és imitar a les cantants que admira ( Marilin Horne o Julie London en són un exemple). Pel que fa a la London, sí que és posturetes, però penso que és perquè és molt un producte de l' època.I si també penso que anava molt de sexy-girl.Però no sé amb quina em quedaria, eh...no ho tinc clar.

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP