De donde vengo yo

>> dilluns, 17 de gener del 2011

Crec que no us ho havia dit mai, però soc mig colombiana. El meu pare ho era. O ho és. No ho sé perquè pràcticament no l'he conegut. De tant en tant, em surt això que en diuen "la força de la sang" , per això avui m'agradaria que escoltessiu els Chob Quib Town. Són una banda de hip-hop colombià que va passar fa poc per Barcelona. Noooo, no fugiu encara! Espereu a escoltar-los perquè son més que això. Crítics amb el sistema, se n'enfonten d'ells i les misèries del país. Amb Tostao al capdavant han sapigut barrejar el hip hop, el reggae i els ritmes propis de la Colòmbia de la banda del Pacífic, molt diferents a d'altres parts del país com podrien ser els vallenatos. En fí, que Colòmbia és molt gran i dóna per molt. D'aquest país en coneixem els tòpics: els càrtels, la droga, la inseguretat, les Farc, etc. però més enllà de tot això, que hi és, hi ha un país que respira. Molt sovint amb dificultats, però respira. I aquesta cançó ho explica molt bé. Doneu-los una oportunitat, escolteu-los, agafeu algú que us caigui bé que estigui a la vora i doneu-vos un "meneíto".





11 comentarios:

Clidice 17 de gener del 2011, a les 21:29  

m'encantaaaaaaa :) sóc fan absoluta d'aquesta música i, sobretot, la que es fa en spanglish :)

Garbí24 17 de gener del 2011, a les 21:58  

el meneito....m'agrada i la música també

Garbí24 17 de gener del 2011, a les 22:02  

m'agrada el meneito....i la música també...Bona setmana

llum 17 de gener del 2011, a les 22:49  

Clidi i Garbi:m'agradaria veure com balleu!

Lale Mur 17 de gener del 2011, a les 22:55  

Llum!!!! M'ha agradat molt aquesta canço i em fa bellugar-me :) Bona nit!

llum 17 de gener del 2011, a les 23:04  

Lale , me n'alegro que t'agradi!

el paseante 17 de gener del 2011, a les 23:44  

Avui m'has defraudat. Parles de Colòmbia i no poses la Shakira (que és la persona més important del món mundial per al meu nebot de quatre anys).

llum 18 de gener del 2011, a les 0:14  

I a tu també t'he defraudat?Vols dir que no preferies un meneito de la Shakira? Em sap molt greu! Puc fer alguna cosa per arreglar-ho?

llum 18 de gener del 2011, a les 0:14  
L'autor ha eliminat aquest comentari.
el paseante 20 de gener del 2011, a les 23:47  

Fer un post amb el Waka-waka :-)

llum 21 de gener del 2011, a les 14:48  

Paseante, pots demanar-m'ho tot, sents? Tot. Però el Waka-wakaaaa, noooooo!

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP