Festes

>> dimecres, 15 de desembre del 2010





Tenien sentit quan era petita. Ara no. Gens. Però quan volto per Barcelona aquests dies pre-nadalencs m'imbueixo d'aquest esperit consumístico-festiu, em converteixo i fins tot deixo anar alguna llagrimeta de cocodril recordant els vells temps en què anar a veure els llums de Nadal era un esdeveniment de magnitud semblant - sinó més - a l'arribada del Papa de Roma. Per això, investida d'aquesta aura mig beatífica, deixeu-me felicitar-vos les festes a tots. Passeu-ho tant bé com pugueu, eviteu els controls d'alcoholèmia i no feu el pessebre amb molsa, que està prohibit collir-la, coi!

9 comentarios:

Garbí24 15 de desembre del 2010, a les 22:39  

Ho faré...no ho dubtis, gràcies i que tinguis unes bones festes tambè

Clidice 15 de desembre del 2010, a les 23:10  

Que passis uns molts bons dies, celebris el que celebris. I sense molsa, és clar! :)

Carme J 15 de desembre del 2010, a les 23:14  

Llum, les fotos m'entusiasmen! Fan bon honor al teu nom.

Gràcies pels teus bons desitjos.

La felicitat jo voldria que la trobés tothom, com a mi m'agrada, de manera cíclica i sovint, amb aquests pics sublims i intermitents que fan creible la seva existència.
Què més fa, per Nadal, Any Nou, caps de setmana...., crec que té més valor sobretot quan la gaudim sense fer servir cap programació.

Petonets.

Allau 15 de desembre del 2010, a les 23:23  

Gràcies, bonica! Bones festes també per tu. (T'han quedat unes llums nadalenques més txules de com ho són a la realitat).

LEBLANSKY 16 de desembre del 2010, a les 0:14  

Si és que això de la llum sempre acaba resultant molt atractiu ;)

llum 16 de desembre del 2010, a les 0:45  

Us proposo a tots plegats a fer una celebració"laica" del Nadal, sense famlia -de sang- i només amb familia blogaire. Això ho vam fer una vegada i va ser molt divertit. Ens vam trobar un dia d'aquests tontos de festa en què estàs fins els nassos de la cosa aquesta familiar imposada i impostada i va sortir molt bé. Si algú s'anima un dia d'aquests que no estigui obligat pel capó rostit, ja m'ho direu!

òscar 16 de desembre del 2010, a les 6:16  

Moltes gràcies i molt bones festes per tu!

Cal llum. Llum (ni que sigui elèctrica) i color per aquests dies en els que és força inevitable caure en moments grisos. Que vinguin el taronja i el pistatxo (sempre m'ha agradat més que el festuc) que animen una mala cosa!!!

Carme J 16 de desembre del 2010, a les 8:16  

Llum m'apunto a veure'ns, aquests dies del 27 al 30, no tinc cap compromís, i m'agradaria molt trencar rutines, mal sigui una estoneta.

llum 16 de desembre del 2010, a les 15:21  

Del 27 al 30 tinc vacances així que estupenduuuu! A veure si s'hi apunta més gent i trobem un dia!

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP