Cançó n.90/2010-Brand New Day

>> dimecres, 31 de març del 2010

Si, Sting ha estat molt denostat i vilipendiat en multitud d'ocasions. Hi ha molts que li critiquen un munt de coses. Musicalment, parlant, vull dir. Que les altres m'importen ben poc. El cas però és que a mi l'Sting sempre m'ha portat bon rotllo. Police m'agradaven força. Suposo que a base de la pallisa que el meu germà Bernat ens donava a tots amb el Zenyatta Mondatta i l'Outlandos d'amour, vaig acabar rendint-me als seus encants. No sé com aquells discos no se li van arribar a foradar de tant com els posava. Bé, el cas és que hi ha força cançons de l'Sting que m'agraden. Una és aquesta. Brand New Day. Triar aquesta peça pel dia d'avui té a veure amb l'ambient net que es respira després d'un vendaval com el d'ahir. L'atmosfera queda transparent, les coses prenen una dimensió fantàstica. Sembla com si estrenessim el món i jo fos la privilegiada que desemboliqués aquest preciós regal. El vent m'emprenya molt, però si després queda el dia com ha quedat avui ( al menys aquí al Penedès), compro. Brand New Day a tots!

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP