Cançó n.41/2010-El carbonero

>> dimecres, 10 de febrer del 2010

Després del bàlsam de Jarrett, una mica d'energia caribenya. Avui he conegut una cubana, una havanera que m'ha encomanat molta alegria. Diu que no li molesta que la cridin dient-li : negra! Però que li diguin : eh! tú, rubia, la posa a parir. Ja us podeu imaginar com pot ser aquesta dona. Vital, divertida i ex-ballarina del Tropicana. I aquest cocktail m'ha fet pensar que ja era hora de posar una mica de "saboooorrr" en aquest blog.
Aqui teniu el meu tifó tropical preferit. Més que la Cruz. La Celia , vull dir. La Lupe va sortir per cames de Cuba, va aterrar a Nova York als anys 60 i en aquesta ciutat va morir a començaments dels 90. Buff! m'encantaria poder viatjar en el temps i mirar per un forat el que feia aquesta dona . Imagineu-vos,una cubana a NY als 60! M'encanta el seu accent a Fever. Qui no conegui a La Lupe ( sí, és la de: teatro, tú eres puro teatro) que vegi aquest video. I després que es deixi anar i es deixi arrossegar per la seva increible força.

La Lupe





Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP