Espessor

>> dimecres, 3 de desembre del 2008

Hi ha dies espessos , com la maionesa de debò. Dies d'una densitat que fan mal, d'una dimensió tràgica i còmica a l'hora. Dies estranys que queden clavats al cervell . Dies que s'allarguen a setmanes i a mesos. Una vida.
Dies que comencen a un jutjat amb un escenari gairebé de teatre, si m'apures de pastorets. Dies amb un jutge i una fiscal, i un advocat i un secretari .Fins i tot uns testimonis. I un públic. Amb una escenografia de carpeta i dossier de fons, segueixes per un corredor ple de patètiques històries menudes contingudes en un Elba. Tens por a les galtes ( se't nota), encara que et facis el milhomes. Hi ha dies espessos que comencen a un jutjat i acaben en un trist negoci, d'un trist i fred polígon, on - ves quines coses - et regalen un pernil. Hi ha dies espessos. Hi ha dies amb 48 hores que acaben en un quiròfan, llegint " La Bona Vida" mentres esperes que les coses ( o jo mateixa) canviin. Mentres esperes que l'espessor escampi.

3 comentarios:

Anna Espinach Llavina 4 de desembre del 2008, a les 15:50  

que duri poc, la maionesa... Mentre, pren paciència. Una abraçada i volem macarrons. Per cert, qui és el del blog La iaia té caspa? M'he mort de riure!

llum 5 de desembre del 2008, a les 10:14  

Gràcies pels ànims. Quan fem els macarrons, només m'ho heu de dir. I on ho fem ?
Ah! i pel que fa al blog de La iaia té caspa, no ho sé qui és però el trobo boníssim.M'he convertit en adicta.

Marta 5 de desembre del 2008, a les 12:45  

Jo també m´he petat amb el bloc. Ens veiem aquest cap de setmana i perfilem macarrons i la disfressa d´animadores pel concert del mozartiano al CAT (necessitem un cangur...)

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP