blogs

>> dilluns, 27 d’octubre del 2008

Que és el que fa atractiu un blog/bloc? El disseny? el contingut? els videos? Tot plegat? No ho sé. En un correu que m'envia el benvolgut Dani , l'home que conec que en sap més de tot aquest tema, em suggeria que tornés a un disseny anterior d'aquest blog, tan canviant aquests primers dies. El cert es que l'he anat modificant força, perquè no acabo de trobar el disseny que més s'escaigui als continguts i també al meu gust . És com un vestit que no t'acaba de caure bé del tot : ara una arruga aquí, ara em cau d'allà. No és fàcil trobar un disseny que s'adapti a la teva personalitat . No en soc de dissenyadora i per tant he de tirar de models predeterminats. Aquests dies estic provant-ne de nous que vaig trobant per la xarxa. Potser no és tan important, al capdavall i el que valora la gent que hi entra és l'esperit, el que s'hi escriu. Però penso que tan important és el fons com la forma. Així que Dani, potser encara en veuràs uns quants més de dissenys fins que no trobi el "meu". De moment, torno al de la foto del cafè, aquesta que tant m'agrada. Jo, naturalment, soc la que bado, la que estic a la lluna de València, la que hi és però no hi és del tot.

1 comentarios:

Daniel García Peris 29 d’octubre del 2008, a les 17:53  

Estic d'acord amb tu que és més important el contingut que el disseny, però aquest està força bé i la foto sembla que diu bastant del que vol ser el teu blog.

Per cert, un cop em vaig ficar en un saló de té com aquest en un poblet d'Estats Units fa uns 10 anys. Anàvem amb uns amics i no hi havia res més obert. Encara deuen riure...

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP