amics per sempre?

>> dilluns, 27 d’octubre del 2008

Que és un amic? Una amistat significa el mateix per a tothom? S’ho passa malament una persona que no en té d’amics o pot viure perfectament? És una qüestió un pel estranya aquesta de l’amistat. He sentit molts casos d’amics i amigues de l’ànima que han partit peres per una bestiesa. Així doncs, si són tan amics, com és que una bestiesa els ha posat a prova i els ha deixat fora de joc?. Si tant t’estimes una persona, no li pots arribar a perdonar tot, absolutament tot per greu que sigui? En el fons no hi devia haver tanta estimació com semblava si una coseta de res s’acaba carregant una relació d’anys.
A mi em va passar una cosa semblant amb una amiga amb la que ho compartia tot feia molts anys. Un bon dia va petar tot per una tonteria. Ens vam engegar i mai més no ens hem tornat a veure. Els dies posteriors al trencament no em podia arribar a creure tot el que ens havia passat: haviem viscut tantes coses juntes, bones i dolentes, que semblava que no hi hauria res en el món que acabés aquella amistat. Però malgrat tot, així va ser. Vaig tardar molts temps a recuperar-me d’aquell trencament però quan finalment ho vaig assumir, amb el cap fred i amb la perspectiva suficient vaig entendre que , potser en el fons, no ens estimàvem tant i tot era al cap i a la fi, una relació d’interès. Això encara em va entristir més . Potser l'amistat, i ho dic amb anim de provocar, no és res més que això: una relació d’interès mutu.

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP