Un, zero ... 500!

>> dijous, 23 de juny del 2011


Aquí acaba el compte enrere per arribar al post n. 500. Wow! Mai m'hauria imaginat que hi arribaria, perquè com deia en el post n.1 d'aquest Mainoestard no soc una persona constant.
El d'avui hauria d'haver estat un post amb focs artificials i banda de música i majorettes i els Manel, però no tinc res de tot això a punt, per més compte enrere que incités a pensar-ho. Pero hi estic treballant.  A veure si avui em sobren uns quants petards i demà...qui sap.
Només una cosa. Moltes gràcies als que heu passat per Mainoestard en alguna ocasió, als que sou més o menys fidels i als que em feu el salt cada vegada que em giro. Mai m'hauria imaginat que hi hauria algú que s'interessaria per les tonteries que poso aquí. Mil petons. I atents, perquè demà potser em poso uns lluentons i canto un bolero...
Naaah! tranquils, que no arribarà la sang al riu.
Que passeu un molt bon Sant Joan.
I love you!






16 comentarios:

òscar 23 de juny del 2011, a les 11:54  

Sóc un zero a l’esquerra fent d’investigador privat, Llum.

Ni els grenyuts d’Europe ni profecies de cap mena: 500 postakas. Déu ni do!!!

Moltíssimes felicitaaaaaaaaaaaaaaats!!!

Temps de Paraules 24 de juny del 2011, a les 22:42  

Congratulations!! Ens dius, modestament, que no ets constant, pero deu-n'hi-dó - arribar als 500 és tot un exit ! well done :)
I ara , pels mil i una ....

Temps de Paraules 24 de juny del 2011, a les 22:44  

Bé, soc jo Brian, no m'he fixat que els comentaris encara feien com a Temps.... tantes identitats que tenim a la xarxa, que em faig un lio!!

marta (volar de nit) 25 de juny del 2011, a les 18:07  

Quina passada, cinc-cents!!!!!!!! Doncs diria que toca continuar gaudint d'això, amb constància o inconstància t'anem llegint :)

el paseante 26 de juny del 2011, a les 1:19  

M'he entretingut a comptar tots els posts que has escrit fins ara i me'n surten 499, tramposa. Però tampoc et vull espatllar la festa per un. Moltes felicitats, i a buscar els 1000 (els tornaré a comptar quan hi arribis).

llum 26 de juny del 2011, a les 2:05  

Paseante, ja ho vaig dir en una PD que feia una trampeta. Tant se val, no? El fet és que al meu marcador de l'escritori de blogger posa 500. Punyetero...t'hi has fixat, eh?

llum 26 de juny del 2011, a les 10:13  

Brian, Marta. Gràcies per fer possible haver arribat als 500 . Ni jo mateixa m'ho crec! ;D

LEBLANSKY 28 de juny del 2011, a les 9:47  

Ésd un bonic número. I no vegis el 501! Qualsevol xifra és bona per celebrar l'existència del teu Mainoestard :)

Carme J 4 de juliol del 2011, a les 19:58  

Vaiog amb retard, com sempre. FELICITATS x tu a l'haver aconseguit fer els primers 500 i a nosaltres per tenir la sort de poder llegir-los. 500 petons filloleta.

Anònim,  19 de juliol del 2011, a les 10:45  

http://www.youtube.com/watch?v=c9ycQ1vb_dI

llum 19 de juliol del 2011, a les 11:22  

Peròquèdius!, Moltes gràcies!

llum 19 de juliol del 2011, a les 11:25  

Anònim, moltes gràcies per descobrir-me el tema NO ES MASSA TARD! Petonets.

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP