CONJUNTO VACIO

>> dilluns, 23 de maig del 2011

De petita, a l'escola, vaig passar de l'aritmètica a les "matemáticas modernas" . Allò era incomprensible per a tots nosaltres, nens que acabàvem de sortir de la memorització de les tables de multiplicar. D'aquella època només  me'n recordo d'un concepte : el conjunto vacio, i  la seva representació, que era una O atravessada per una barra, com la O danesa. Conjunto vacío. Així és com em sento avui. Buida. Sense res a dir. Muda. Quin país!. Era previsible, sí, però taaaaaant fort com ha estat? En quin país vivim que els imputats per corrupció en llistes beneïdes per les juntes electorals gaudeixen del fervor popular, que guanyen per majories absolutes, que el poble els legitima perquè segueixin robant?. No ho entenc. Per més que ho intento no ho entenc. Com tampoc entenc - encara -  aquell concepte, el del conjunto vacío.

14 comentarios:

Clidice 23 de maig del 2011, a les 12:10  

Com pot ser conjunt si està buit? Serà que no som? A mi sempre m'ha costat molt aquest concepte. Els avis ens deien: d'on no n'hi ha no en raja. Ara ens controlarà el no res? la descaradura i el cinisme més descarnat? I ho farà perquè ho hem volgut, oi? Ho ha volgut aquella veïna tan simpàtica, i el xicot aquell de la feina, i la perruquera i ... Alguna cosa no quadra.

PS 23 de maig del 2011, a les 12:21  

És que no hi ha manera d´omplir el conjunto, ni aquí ni a les espanyes. I ara què fem amb la il·lusió, amb la indignació, amb la imaginació? En quin sac foradat va a parar tot això?
Al mateix lloc on va anar el deu de juliol a Barcelona.

Sento el buit de les oportunitats perdudes.

Molon labe 23 de maig del 2011, a les 13:07  

Mira igual és perquè tenim una "democràcia buida" o senzillament perquè en democràcia tothom té dret a votar sense importar el mal que pugui fer el seu vot a la mateixa democràcia...

llum 23 de maig del 2011, a les 13:29  

Estupefacta. No tinc paraules. Repeteixo: buida. Que està passant aquí? Democràcia és el que pot perpetuar en el poder la gent més corrupta i mafiosa, els polítics professionals que els importa un carall la gent. Democràcia és el que va portar Hitler al poder. I encara diuen que la democràcia és el millor sistema? Deixeu-me que ho dubti. I deixeu-me dubtar de que el que la gent realment vol és al PP manant, dinamitant l'estat del benestar. Però ara que ho penso, aquest ja l'han dinamitat els del PSOE i la Merkel, de pas.
Estic amfbalfkaslkbdfalfajls emprenyada, decebuda. Que passa amb l'esperit del 15M? Passarà a la història com una flor que no fa estiu? Espero que no. Desitjo de manera vehement que no, que això vagi a més, que siguem capaços de capgirar aquesta mala tendència. I si no, sempre ens quedarà l'exili a les Barbados ( home, posat a exilar-nos que sigui un lloc xupi-guai, no? )
Gràcies per deixar les vostres impressions que comparteixo totalment.
Clidi, per cert, ja saps on t'has ficat amb això de la política? Fes-ho bé, eh, que si no per la nit, vindré i et destaparé!;D

Clidice 23 de maig del 2011, a les 13:33  

Bé, ja ho va dir Burke: "L'únic que cal perquè triomfi el mal al món és que els homes bons no hi facin res". Potser el que cal és que tots i tothom ens hi fiquem.

I no em destapis, que l'habitació dóna a Nord i encara em constiparé ;P

El meu avi sempre em deia amb cara d'enfadat quan en feia alguna: "mira que aniràs a dormir sense mitjons!" i jo plorava morta de por :P

Garbí24 23 de maig del 2011, a les 13:53  

És molt senzill.....el conjunto vacio, es el forat negre que han deixat aquests pocavergonyes amb tots els nostres imposts i que ara ens diuen que hem d'omplir com podem, sense ells haver tapat el forat de fons. No acabarem mai

llum 23 de maig del 2011, a les 13:58  

Clidi, se que ho faràs bé, així que ...dorm tranquila! I molt bo això del Burke. És veritat que si els bons no fan res, els altres camparan por todo lo largo y ancho de este mundo...
Garbi, mira, aquesta podria ser una explicació d'això del conjunto vacío: un forat com una catedral per on es cola tot el nostre esforç d'anys i panys.

lolita lagarto 23 de maig del 2011, a les 15:48  

ni conjunto vacío ni propietat commutativa, perquè no és el mateix un pobre home que un home pobre...ara que ho penso, potser sí que és el mateix..

Sílvia 23 de maig del 2011, a les 15:49  

ai, l'únic que ens queda ara és ser un gra al cul dels fatxes, no parar, no parar de queixar-nos, demanar, i reclamar. I exigir als que hem votat que ho facin molt bé.

fra miquel 23 de maig del 2011, a les 17:32  

De tots nosaltres depen que l'esperit del 15-M mo acabi pansit abans d'hora.
A BCN i Madrid sembla que continuaran les acampades fins el cap de setmana vinent, i hi ha una mani convocada pel 19 de juny. Cal donar suport a aquesta gent i anar a la mani...Com a mínim!

Es veu que si, que a la "gent" li agrada que els seus polítics siguin corruptes i s'embutxaquin els diners públics.
Jo estic més indignat que abans de les eleccions, si hi cap.
I també estic d'acord amb Burke, i mireu quanta gent (bona¿?) no ha fet res (abstenció)
No anem bé, no.
M'apunto a les Barbados ;o)
B7s

llum 23 de maig del 2011, a les 23:10  

Lolita, Epolenep i Fra Miquel : sé que sou bona gent. No els aplanem el camí als dolents. Que podem fer? Anar a la mani per descomptat. Que més?

fra miquel 24 de maig del 2011, a les 23:43  

Jo ja tinc les meves petites lluites personals, com per exemple no sucumbir a la petició de "no fer factura" als clients (majoritàriament clientes) que m'ho demanen. Especialment als més adinerats.
De fet, les clientes més humils mai m'han demanat de pagar en negre. Al contrari, em diuen que cobri el que hagi de cobrar...

No més faltaria que els que tenen més no paguin impostos!
No seré jo el que els ho posi facil!
Una abraçada

llum 24 de maig del 2011, a les 23:58  

No sé que fer Fra Miquel, però hi estic pensant aquests dies. Si se m'acut alguna cosa, t'ho dic. Això de que els més rics se'n surtin de no pagar impostos, ni hablar. Ja fas bé.

Carme J 25 de maig del 2011, a les 10:53  

Cal trobar, més eines que les maniestacions. No vull dir armes, sino mesures contra qui ens roba vilment i a sobre se'ls aplaudeix votant-los!!!

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP