Ben Harper & Jack Johnson

>> dimarts, 15 de febrer del 2011

Mitja tarda. Creieu-me si us dic que aquesta és la música que va bé per escoltar en un moment com aquest, tot prenent una tasseta de te xinès varietat Oolong. Per si no en teniu a ma ( no s'hi val un Hornimans) podeu triar altres accions per fer mentres l'escolteu. Us en suggereixo alguna.

1 - Escriure una carta a la tieta.
2 - Fer-vos una torrada, si teniu llar de foc.
3 - Fer l'amor amb la veïna/veï ( o amb els dos a l'hora). 
4 - Esciure un post al vostre blog.
5 - No fer res.
6 - Observar la natura. Potser albirar la primavera que arriba de lluny.

PD Us podeu estalviar els primers 29 segons del video.

8 comentarios:

Lale Mur 15 de febrer del 2011, a les 20:52  

M'agrada el del "fer amor amb el veí", jeje...tot i que malauradament, tots els meus veïns son bastant més grans que jo, o sigui que això no podré fer ;) o sigui que en lloc d'això ballaré. i no pas sola ;) Bona nit, guapa!

Garbí24 15 de febrer del 2011, a les 21:32  

doncs em faré una torrada després de fer l'amor amb la veina i abans d'escriure un post per explicar-ho.....la tieta pot esperar.

Carme Sala 15 de febrer del 2011, a les 21:36  

El tè que tinc més a mà en aquests moments és de la varietat Earl Grey, però com que em temo que em treuria la son, em quedaré amb el consell número cinc, que aquesta hora és el que em vé més de gust...i a més la música hi convida!

Dolce farniente!

Besets constipats :-)

llum 15 de febrer del 2011, a les 22:30  

Garbi, tu si que has pillat el punt, eh? Lale, ballar també val ;D
Carme, cuida't molt!

Carme J 16 de febrer del 2011, a les 22:54  

Ep, qualsevol cosa menys fer l'amor amb el vei/na. . . . .No toca, que no és cap de setmana !!!

Brian 17 de febrer del 2011, a les 23:34  

Com que els veins no es deixen, pos, prendrem un te .... bonica cançó!! Espero que la mudança ha acabat bé , dins de les possibilitats!

llum 18 de febrer del 2011, a les 10:01  

Gràcies Brian, em sembla que he sobreviscut a la sisena mudança ( tot i que encara no està tot a lloc, ni crec que ho estigui fins d'aqui...uns anys!)

el paseante 19 de febrer del 2011, a les 1:35  

A mitja tarda et poses BarçaTV i sempre hi ha un FC Barcelona - Real Betis Balompié del any de la catapum. I és raro que no posis Ben Harper amb Vanessa D'Amatta.

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP