Live the language

>> dilluns, 21 de febrer del 2011

Aquesta és una campanya informativa d'una empresa que organitza estades per aprendre idiomes. No sé si se n'aprenen o no amb ells,  però la campanya està  molt bé: les imatges, la idea, les tipografies utilitzades...Potser el que menys m'agrada és la música que han triat i el fet que sigui la mateixa pels 4 videos. Em quedo amb els de París i Barcelona. Si voleu veure la resta premeu aquí. Com diu el seu slogan, veient els videos, et vindran ganes de fer les maletes.



5 comentarios:

Carme Sala 21 de febrer del 2011, a les 22:11  

A mi també m'han cridat l'atenció les tipografies. Estan molt cuidades.
La música, també em sembla un pèl avorrida...però la idea és genial!
Una bona campanya.
Jo ja tinc la maleta sempre apunt!

:-)

llum 21 de febrer del 2011, a les 22:52  

Si que ho és de genial. Per cert, Carme, t'he sentit en l'entrevista de la ràdio. Ara et conec la veu, com escrius, com dibuixes... ja només queda veure't! A veure si fem alguna trobada desvirtualitzadora ;D

Carme Sala 22 de febrer del 2011, a les 10:04  

Jo també espero amb ganes la trobada real!
Creus que per Sant Perfecte hi tornarà a haver trobada blocaire a can Leblansky?

Si n'hi ha, m'hi apunto segur...i si no hi haurem de posar remei...

Petonets :-)

llum 22 de febrer del 2011, a les 13:19  

Uy, no ho sé si per Sant Perfecte està previst, però sinó ja trobarem un altre ocasió. Segur. Jo encara no estic ben instalada, però quan ho estigui, ho podriem fer a casa meva.

Carme Sala 22 de febrer del 2011, a les 19:42  

Seria tot un honor, amb tots els esforços que t'ha costat tirar-la endavant!
M'encantaria :-)

Una abraçada!

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP