Stop global warming

>> dissabte, 29 de gener del 2011

2 comentarios:

Carme Sala 30 de gener del 2011, a les 21:30  

he, he, he...ara deu semblar que m'agrada comentar per duplicat! ;-p

Aquest vídeo me'l va enviar ahir una amiga que em coneix molt bé els gustos i les inclinacions...quina currada, eh?

M'he fixat que el tempo de les imatges , està molt ben ajustat al de la música...i no tota l'estona va a la mateixa velocitat...el que jo dic: en dibuix, una currada i en postproducció, també!

llum 30 de gener del 2011, a les 22:17  

Carme,el vaig trobar una passada, està molt currat. I el de l'alfabet m'encanta. Ah! i no vas veure publicat el primer comentari perquè no he tingut internet fins ara i per això tenia el "xiringuito"" desatès.M'alegra que t'agradin tots dos!

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP