Nuyook

>> divendres, 11 de juny del 2010

6 comentarios:

Carme Sala 11 de juny del 2010, a les 14:02  

Això és com injectar-se valeriana a les venes! No només relaxa la música...les imatges hipnotitzen.

He posat un petit enllaç al teu bloc, amb la meva entrada d'avui (Algunes coses que em fan feliç).
A sota de la portada de Nouvelle Vague. Ja deus saber perquè oi?, espero que no et molesti Llum...sinó només m'ho has de dir!

Un petó i bon cap de setmana!

llum 11 de juny del 2010, a les 14:42  

Que va, Carme! Em fa molt feliç aquesta cosa que et fa feliç ;D Estic encantada de compartir amb vosaltres les coses que m'agraden.

lolita lagarto 11 de juny del 2010, a les 15:32  

quin joc de miralls i de llums + bonic!
una mica avalerianat sí que és,però ja va bé després de dinar..

Clidice 11 de juny del 2010, a les 21:20  

llàstima que sigui tan curt! :)

Carme J 11 de juny del 2010, a les 23:11  

L'acabo d'escoltar i de cara a la nit va de perles, pero se m'ha fet massa curta!

Llum, explica, explica, tens algun possible dest´´i?

llum 12 de juny del 2010, a les 0:31  

Padrineta, la setmana que vé tindré més informació.
Cli, sí que és curt, però ja saps allò de "si breve dos veces bueno o something like that ;D
Lolita : si que és com dieu , avalerianat, però de tant en tant ja va bé no anar de bòlit.

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP