Canvis

>> dijous, 17 de juny del 2010

Vaig començar l'any amb un propòsit : penjar música que m'agrada, cada dia. Compartir amb vosaltres la meva passió per tota mena de música . Ho he anat fent més de 160 dies seguits. Fins i tot desde NY . En aquests mesos he anat afegint altres coses al blog : Em passa pel cap, música ye-ye, homo gastronòmicus, músiques del món mundial, etc. En aquest temps, el meu petit món se n'ha anat a fer punyetes i ara me n'he d'inventar un altre. Però com que això és difícil, començaré pel blog . Intentaré fer un post cada dia com fins ara ( aquest era l'objectiu primer i ho seguirà sent, perquè inconstant com soc, necessito una cosa així) . Però no serà cada dia de música. O sí. Ves a saber que faré demà. Potser ho deixo tot igual.

4 comentarios:

Allau 18 de juny del 2010, a les 0:17  

Llum, fes el que vulguis, tenim les antenes posades i estarem a la teva onda, sigui la que sigui.

llum 18 de juny del 2010, a les 10:27  

Gràcies Allau per seguir aquest humil blog.

el paseante 20 de juny del 2010, a les 0:29  

Molts ens hem vist obligats a canviar de vida aquest any.

No et puc llegir massa sovint. Però vaig entrant i em poso al dia de tot el que has penjat. M'agrada quan poses música, però prefereixo quan escrius. Escrius molt bé.

llum 21 de juny del 2010, a les 13:47  

Paseante : Em poso vermella després del teu comentari, perquè venint de tú, que diguis que escric bé ... Tu sí que en saps punyetero!

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP