Cançó n.153 / DV 040610 - Can't go back

>> divendres, 4 de juny del 2010

Primal Scream em van agradar de seguida que els vaig escoltar per primera vegada, allà a finals del segle XX. M'agradava el seu look, la seva música, les portades dels seus discos. Després van desaparèixer i jo em vaig fer gran ( o potser em vaig fer gran i ells encara hi eren) No ho sé. El cas és que han tornat i segueixen agradant-me. Diuen que no hi ha volta enrera. Penso que és bo que no n'hi hagi. O sí. No ho sé. A vegades es dolent tirar enrera per rectificar. I a vegades és bo. POtser així veus els error comesos i evites tornar-los a fer. O no. No sé qui va dir que si passes l'estona mirant enrera, només veuràs el passat, però no tens cap futur. En fí, que no sé que em passa doctor!

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP