Cançó n. 158/DC 090610 - Frank Lloyd Wright

>> dimecres, 9 de juny del 2010

L'arquitectura és una cosa que sempre m'ha interessat. Potser em vaig equivocar en el seu dia i hauria d'haver tirat per aquest camí. No se sap mai. El cas és que m'interessa. I un dels arquitectes que més m'agraden és Frank Lloyd Wright. Penso que es va anticipar moltíssim a la seva època, dissenyant edificis espectaculars com el del Museu Guggenheim de Nova York o cases meravelloses com la Fallingwater , que va començar a construir-se al 1936!!!. Simon i Garfunkel comparteixen també la fascinació per l'arquitecte, fins el punt de fer-ne una cançó. Si us plau, contempleu el video tot escoltant aquest tema exquisit que us proposo per començar el dia d'avui. So long, Frank Lloyd Wright.






4 comentarios:

Clidice 9 de juny del 2010, a les 17:46  

el vídeo està molt bé, col·lecciono articles sobre arquitectura i arquitectes :) ara potser que m'hi posi amb els vídeos :)

LEBLANSKY 10 de juny del 2010, a les 0:14  

Llum, com que t'escric ja molt tard, a mi em servirà per anar-me'n a dormir tararejant la musiqueta. Bona nit!

Brian 10 de juny del 2010, a les 23:55  

wow! Acabo de trobar el bloc fa uns dies, i deu-n'hi-do quines bones cançons .... lo de Frank Lloyd Wright sempre m'ha agradat, molt abans de saber ni qui era ell! Quan era petit (de anys), mons pares sempre escoltaven aquest LP i aquesta peça en concret té algo que hipnotiza ... m'encanta!

llum 11 de juny del 2010, a les 0:14  

Brian,benvingut! compartir la música que m'agrada m'omple d'alegria.

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP