Cançó n.144/DL 240510-America the beatiful

>> dilluns, 24 de maig del 2010

Sí. Definitivament m'agrada aquest país. O potser el que m'agrada en el fons és estar de vacances. Probablement també m'ho passaria bé a, posem per cas, Austràlia. Però el cas és que estic a la capital del món tal com diu el tòpic. I m'hi sento bé encara que hi ha massa turistes. Intentem esquivar-los força encara que són inevitables. Però , perquè ho dic això? Que no ho soc jo també de turista? Ens pensem que nosaltres no, que no ho som. Però al capdavall anem de tòpic en tòpic, com la majoria. Tot i que sabem trobar espais on no hi ha traces d'aquesta especie anomenada turista.I llavors , la ciutat, és manifesta increiblement atractiva. Bella fins i tot.


2 comentarios:

Garbí24 24 de maig del 2010, a les 8:19  

La gent en la seva justa mida i en el seu millor estat milloren molt una ciutat, sigui la que sigui.
Bona setmana

Clidice 24 de maig del 2010, a les 15:31  

tinc la sensacó que a la capital del món tothom hi té el seu racó :) m'encantar Ray Charles!

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP