Cançó n.142/DS 220510 - America

>> diumenge, 23 de maig del 2010

Entre El Rey Leon, Els Miserables, Cats i tots aquests musicals qu fa mil anys que estan a NY,no n'hi ha cap que em convenci gens ni mica. Excepte 2 . Un es FELA, sobre la vida del músic Fela Kuti i l'altra WEST SIDE STORY, aquella vella història d'amor coneguda desde Romeo i Julieta, at least.No sé quina veure. Potser cap .
New York és una ciutat amigable. A mi m'ho sembla. No m'hi trobo gens estranya. L'altra vegada que hi vaig estar ja vaig tenir aquesta impressió . Avui és dissabte i al central Park estava ple de gent, de families amb els nens. Hi havia un bon ambient. També he entrat a Tiffanys i he mirat les joies que mai no em compraré. No només perquè els preus són els que són, sino perquè hi ha coses realment lletges. En canvi he vist unes arrecades molt xules en un mercadet, només per 40 dòlars. No dec tenir gens de glamour, jo. En fí, que New York m'agrada. I he vist la Mary Tyler Moore ( si més no, una dona que s'hi semblava molt) i he dinat en un lloc italià on hi havia una actriu d'una sitecom que es diu Rockefeller Center.Aiss! entre Tifannys i la Cinquena i Park Avenue em sento una mica important i tot (:DDDD)

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP