Cançó n.134/DV 140510 - I got rythm

>> divendres, 14 de maig del 2010

Avui fa anys que va morir Sinatra. A mí aquest home no m'ha dit mai res. Reconec que canta molt bé . Tenia una bona veu i saber estar. Era també un bon intèrpret i un actor remarcable . Era un crooner amb totes les de la llei però a mí qui de debò m'agrada és un home que vaig descobrir no fa pas massa anys. O sigui que, malgrat que avui tocaria recordar Sinatra, li faig el salt amb Tony Bennett. No té una gran veu, tot el contrari. Però aquest toc rogallós m'encanta. I sobre tot , trobo que té molt de swing. Aqui el teniu amb un clàssic de Gershwin. I com que intento posar al dia la meva maquinaria cansada i posar-me les piles, que millor que aquest vitamínic I got rythm.


3 comentarios:

òscar 14 de maig del 2010, a les 10:24  

Uns carden la llana i altres guanyen la fama. Tot i així, s'ha de reconéixer que Sinatra era una veritable bèstia dels escenaris.

Bon tema!

Ernesto Niebla 14 de maig del 2010, a les 10:55  

Bon ritme per començar el dia.
Una abraçada. :)

llum 14 de maig del 2010, a les 11:12  

Òscar ,no li trec cap mèrit a Sinatra, tot el contrari. Era, certament, una bèstia. Però mira, quan vaig sentir per primera vegada al Bennett em va agradar molt més . I em segueix agradant.

Una abraçada a tu també Ernesto!

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP