Cançó n.128/2010 -DS 080510 Mina meninha

>> divendres, 7 de maig del 2010

Os Mutantes. Un dels grups brasilers més innovadors de la seva època. Van començar al 1964 i la seva proposta realment era d'un altre planeta : psicodèlia , ritmes brasilers, guitarres distorsionades . Amb gent com Gilberto Gil , Caetano Veloso, Tom Zé i d'altres van fer el disc Tropicália ou panis et circensis, que seria el germen del moviment tropicalista que tan bons fruits musicals va donar. El grup es va acabar el 1974 i va reaparèixer molts anys després, gràcies a que David Byrne va reeditar els seus vells temes . Aquest, per exemple.
Os mutantes per començar el cap de setmana. Espero que us agradi.

2 comentarios:

Allau 8 de maig del 2010, a les 23:56  

Em sap greu que ningú no hagi comentat aquesta cançó tan fantàstica. És com menjar una llimona. Oi Llum-Marina?

llum 9 de maig del 2010, a les 10:08  

Ostres, quina definició tan fantàstica. Doncs sí, aquestes guitarres entren així, com menjar-se una llimona. I quines coses , un altre blocaire que segueixo parla de menjar-se bocinets de llimona per la set. Ahir vaig anar a veure una senyora que em va donar llimones del seu llimoner. I jo ahir, vaig espurgar el meu petit llimoner que anirà amb mí en el camió de mudances. This is the age of...llimona? Tindrà alguna cosa a veure amb el meu futur? Serà un senyal diví?

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP