Salutacions desde Sao Tomé e Principe!

>> dissabte, 3 d’abril del 2010

L'altre dia vaig començar a fer una col·lecció de músiques del món mundial. Música de gent poc coneguda de països desconeguts, llunyans. A vegades ens pensem que el món és molt petit i que tot ho tenim vist ... però quants llocs em queden per descobrir encara!. De moment em conformo en fer una mica de rata de youtube i anar rastrejant les músiques d'aquests llocs que mes em cridin l'atenció per bones curioses o divertides. L'altre dia va ser Kazakhstan, avui... Sao Tomé e Príncipe.

No, Sao Tomé e Principe no és al Carib, encara que d'entrada pel nom ho pugui semblar. No sabeu on és? Busqueu al mapa, busqueu. Quin país més preciós, déu meu!
Aquí us presento la Xhina ... i les seves amigues i el Kalu Mendes.



4 comentarios:

Garbí24 3 d’abril del 2010, a les 20:03  

Això s0hauria d'escoltar des de allà mateix...in situ

llum 3 d’abril del 2010, a les 23:59  

Tens raó Garbí, res com viatjar!

el paseante 6 d’abril del 2010, a les 2:28  

Són bons. Me'ls apunto pel meu blog. Gràcies.

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP