Fa 26 anys.

>> dimecres, 7 d’abril del 2010

7.4.84

Avui fa 26 anys que em vaig casar. És com si fés un segle però. Alguns exemples:

Fa 26 anys no hauria pogut fer aquest post perquè no existia Internet, xarxa de la qual només en tenien notícia els militars nordamericans ( i suposo que algun de soviètic) . Nosaltres, pobres mortals , ni ens ensumavem el que havia de venir .

Fa 26 anys no existien els mòbils. Ni Movistar, ni Vodafone, ni Orange, ni Yoigo ni els plastes que truquen a totes hores a casa. Ni el GPS, ni els Tom Tom.
I si t'havien de dir alguna cosa urgent, de vida o mort i no tenies telèfon a casa, t'enviaven un telegrama .

Fa 26 anys, en aquest país hi havia una democràcia primeta, primeta. Només en feia 3 de l'intent fallit del cop d'estat del 23-F, o sigui que , poca broma que encara estavem amb el culet apretat . El soroll de sabres i la ferum dels fatxes, de fet, no s'ha deixat de sentir mai. Sinó, que li preguntin a Garzón, a qui els falangistes acaben de seure al banquillu dels acusats.

Fa 26 anys jo no tenia cap fill. I de fet, no tenia/em gaires plans de tenir-ne a curt termini.

Fa 26 anys no hi havia bombolla immobiliària, no existia l'Euribor, però els interessos estaven pels núvols : ens vam comprar un pis de 90 m2 per 4 milions vuit-centes mil pessetes i ho pagavem al 16% !!!! d'interès. Sí, heu vist bé : el 16% d'interès.

Fa 26 anys, encara no feiem declaració de renda. Vull dir que no era com ara que tothom que té una nòmina passa pel rengle.

Fa 26 anys existia el mur de Berlín, Yugoeslàvia era Yugoeslàvia , la URSS era la URSS i als USA manava Ronald Reagan!

Fa 26 anys no existia Al-Quaeda i no en sabiem res de Bin Laden, però si que existia ETA.

Fa 26 anys a Catalunya manava CIU/Jordi Pujol i a Espanya el PSOE/ Felipe González.

Fa 26 anys van començar les emissions regulars de TV3 ( són d'aquell any L'Esclava Isaura i Sí, ministre) I a TVE s'hi podia veure el concurs Ahí te quiero ver ( que presentava Jordi Hurtado), La Bola de Cristal ( Alaska, el Carbonell , el Gurrutxaga, els Monster, etc.) y Con las Manos en la masa ( amb Helena Santonja de las Vainica Doble) fent un dels primers programes de cuina que recordo.

Fa 26 anys no existia la llei de divorci, ni el casament de gais i lesbianes , ni el tripartit.

Fa 26 anys , encara no existia Antena 3, ni Tele 5, ni Canal Plus, ni cap privada. Encara faltaven 3 anys perquè aterressin.

Fa 26 anys encara no sabia que em podia acabar divorciant de l'home amb qui m'acabava de casar. És més, fa 26 anys tampoc no sabia que també m'acabaria separant d'un segón home.

Fa 26 anys no tenia ni idea de que en un dia com avui, estaria asseguda escribint un post sobre el meu aniversari de boda.

Fa 26 anys que tenia davant meu tot un món per descobrir.

No sé si me n'he sortit massa...




5 comentarios:

rhanya2 7 d’abril del 2010, a les 20:03  

Aquest post l'hauria pogut escriure fil per randa el 22/09/09. Hauria fet 26 anys de tot el que has explicat. Però igual-igual-igual, exacte!!! Del tot. M'ha fet molta gràcia. Tenim vides paral·leles...

llum 7 d’abril del 2010, a les 20:10  

Per això m'agrada el que escrius, Violette. M'hi reconec molt en els teus posts :D

Carme J 7 d’abril del 2010, a les 23:24  

Tots el que hem viscut aquest anys tenim molts paralel·lismes, els esdeveniments socials ho són per a tothom. En el terreny personal també he tingut pèrdues però de diferent manera.
En definitiva em quedo amb el final del teu post, afirmant taxativament, que hores d'ara, encara seguim tenint tot un món per a descobrir. I no n'hi ha d'altra que sortir-nos'en.

LEBLANSKY 8 d’abril del 2010, a les 0:04  

Estimada Llum: fa 26 que t'estan passant coses, i abans d'aquests 26 te'n havien passat ja bastants. I demà al matí, quan obris els ulls, preparat, perquè el millor encara no ha arribat. Per cert, com que ja ha passat la mitjanit, aprofito: feliç no aniversari!

llum 8 d’abril del 2010, a les 0:45  

Que macos sou Leb i Carme! Amb uns padrins així, que cal més?

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP