Cançó n.91/2010 - Camino Soria

>> dijous, 1 d’abril del 2010

Gabinete Caligari va ser un d'aquells grups de l'anomenada movida madrilenya que feia ràbia. Molta ràbia. Tenien una actitud ( suposo que tot pose) desafiant, el cantant portava camises de "chorreras", reivindicaven la "fiesta nacional" i un madrilenyisme caspós i fora de temps. Tot i així, musicalment eren molt bons i la seva proposta era molt diferent de la resta de grups. I encara que el Jaime Urrutia no era el millor cantant del món, té el mèrit d'haver cantat grans cançons com aquest "Camino Soria".
( En record de la movida i dels 80)

3 comentarios:

Allau 2 d’abril del 2010, a les 0:42  

Vaig passar una setmana santa a Sòria. Sinistra. Però també divertida. Em fa l'efecte que l'Urrutia cantava sense saber el perquè. Devien de ser els anys més idiotes de les nostres vides.

llum 2 d’abril del 2010, a les 8:52  

Idiotes, no ho sé, potser tens raó. Però que jo m'ho vaig passar teta, t'ho puc ben assegurar. Va ser el despertar de moltes coses , d'entrar de ple en un món professional (en aquells moments d'una efervescència increible) , els anys en què em vaig enamorar, etc. I potser tens raó també en què l'Urrutia va cantar a Sòria com podia haver cantat a Socuéllamos.

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP