Cançó n. 96/2010 - That old pair of jeans

>> dimarts, 6 d’abril del 2010

Fatboy Slim m'agrada. Aquest paio em cau bé i la música que fa em dona marxa. Des que estava als Housemartins tocant el baix, ha plogut molt . Aquell grupet va fer cançonetes d'aquelles de bon rotllo i tal, divertides, però poca cosa més. En canvi el Fatboy s'ha convertit en un dels gurus de les pistes de ball. Ell i el seu bigbeat fan anar de corcoll milions de joves ( i no tan joves) around the world. M'agrada Fatboy i aquest video és una passada. Val la pena arribar fins al final . Per la música i per l'habilitat. Em cau bé aquest paio...

3 comentarios:

Garbí24 6 d’abril del 2010, a les 14:36  

Aquest paio es genial!!!!! si avui el barça la toca aixi guanyem segur

LEBLANSKY 6 d’abril del 2010, a les 14:40  

Haw, haw! Bona tria per començar la setmana laboral.

llum 6 d’abril del 2010, a les 15:05  

Garbi, tant de bo estigui així d'inspirat el Barça, tens raó!
Leb, et trobava a faltar!!

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP